Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@22:39:46 GMT

طراحی گوشی‌های جدید اپل مانند آیفون ۸ خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۶۸۰۸

طراحی گوشی‌های جدید اپل مانند آیفون ۸ خواهد بود

شرکت اپل قصد دارد تا گوشی‌هایی در ابعاد ۵.۵ اینچ و ۴.۷ اینچ را با فناوری جدید عرضه کند که از لحاظ ظاهری به آیفون ۸ شباهت خواهند داشت.

به گزارش شریان نیوز،بر اساس گزارشات منتشر شده اخیر شرکت اپل قصد دارد تا یک آیفون ۵.۵ اینچی را به بازار عرضه کند. بر اساس اطلاعاتی که به همراه داده‌های iOS 14 منتشر شده، شایعتی درباره عرضه گوشی‌های کوچک از سوی اپل با صفحه نمایش LCD منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گوشی‌ها قرار است تا از طراحی مدل آیفون ۸ بهره‌مند شوند و مشخصات فنی جدیدتری داشته باشند. با این تفاسیر شرکت اپل سعی دارد تا مدل‌های Plus را نیز با این گوشی همراه سازد که انتظار می‌رود همچنان از طراحی آیفون ۸ Plus الهام گیرند.

جزئیات برنامه‌های شرکت اپل

گوشی‌های جدید قرار است تا مانند آیفون ۸ از دکمه‌های مرکزی مشابهی برخوردار باشند و بجای سنسور تشخیص چهره از سنسور اثر انگشت بهره‌مند باشند. این تلفن‌های همراه همچنین از ویژگی Apple Pay برخوردار خواهند بود که با قرار دادن گوشی در کنار دستگاه پرداخت، هزینه لازم را به فروشنده ارسال می‌کند. گفته می‌شود که مدل‌های جدید این دستگاه‌ها از قابلیت اسکن NFC نیز بدون نیاز به نصب یک برنامه برخوردار هستند. این ویژگی مشابه به قابلیت‌هایی است که هم اکنون بر روی گوشی‌های Iphone XS، iPhone XR و iPhone 11 قابل استفاده است.

گوشی‌های ۴.۷ اینچی جدید قرار شده تا قیمتی مطابق با ۳۹۹ دلار داشته باشند که با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت در دسترس قرار خواهند گرفت. رنگ‌هایی که برای این دستگاه‌ها در نظر گرفته شده طوسی، نقره‌ای و قرمز است. هنوز مشخص نیست که نمونه‌های ۵.۵ اینچی چه قیمتی خواهند داشت اما مدل‌های Plus گذشته معمولا ۱۰۰ دلار از مدل عادی گران‌تر بودند. بر اساس گزارش برخی منابع خبری شرکت اپل قصد دارد گوشی‌های جدید خود را تا آخر ماه مارس به بازار عرضه کند و انتظار می‌رود در آن زمان هر دو مدل با هم معرفی و عرضه شوند. تاریخ دقیق این مراسم همچنان مشخص نیست و این احتمال وجود دارد که به دلیل شیوع بیماری کرونا و همه‌گیر بودن ویروس زمان معرفی این محصولات نیز به تعویق بیفتد.

     

 

منبع: شریان

کلیدواژه: شرکت اپل آیفون ۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۶۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوستالژی نوکیا تکرار می‌شود!

ایتنا - نوکیا، شرکت فنلاندی چندملیتی ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حال آماده شدن برای عرضه نسخه مدرن تلفن همراه معروف خود Nokia 3210 است که قدمت آن به سال ۱۹۹۹ بازمی‌گردد.
کانال خبری BFM فرانسه روز دوشنبه گزارش داد که این اطلاعات از طریق توییتی توسط این شرکت در سایت شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) در اواسط ماه مارس فاش شد، جایی که نوکیا اعلام کرد «بازگشت یک نماد در ماه می» با یک دستگاه زرد تار.

این کانال اضافه کرد که گوشی هوشمند زرد رنگ مرموز مجهز به حسگر تصویر منحصربه‌فرد در پشت خود، می‌تواند گوشی نوکیا ۳۲۱۰ باشد که این یکی از نسخه‌های آن بود.

گوشی نوکیا ۳۲۱۰ یکی از مدل‌های پیشرو در اوایل دهه ۲۰۰۰ بود که بیش از ۱۶۰ میلیون دستگاه فروخت.

موفقیت آن به ویژه به دلیل وجود بازی Snake و امکان شخصی‌سازی کاور یا حتی آهنگ زنگ آن بود.

قابل ذکر است که گوشی نوکیا ۳۲۱۰ در ۱۸ مارس ۱۹۹۹ یعنی ۲۵ سال قبل از ظهور سایت شبکه اجتماعی X عرضه شد. در ماه می امسال، نوکیا ۱۵۹ سالگی خود را جشن می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • نوستالژی نوکیا تکرار می‌شود!
  • معرفی 10 اپلیکیشن محبوب ایرانی که باید روی گوشی‌ آیفون نصب کنید
  • آیفون ۱۵پرومکس، پرفروش‌ترین گوشی جهان شد
  • وضعیت رجیستر شدن آیفون 14 پرو مکس
  • آینده اپل چگونه خواهد بود؟
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • اندروید یا iOS ؟ کدام سیستم عامل امن‌ترین قلمرو را دارد؟
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر