Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ملی‌پوش دوچرخه‌سواری گفت: واقعاً انگیزه‌ خاصی برای تمرین کردن در این شرایط سخت ندارم. تاریخ انتشار: 07:41 - 28 اسفند 1398 - کد خبر: ۶۰۷۰۰۶

محمد گنج‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص عملکردش در مسابقات ترکیه اظهار داشت: خوشبختانه مسابقه ترکیه خوب بود و بیشتر رکابزنان از اروپا بودند و من هم می‌خواستم با رکاب زدن در آنجا آمادگی خودم را بسنجم و ببینم در میان آنها چه شرایطی قرار دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من همراه یک تیم آلمانی بودم، اما در میان راه متأسفانه دوچرخه‌ام پنچر شد. از عملکرد خودم راضی هستم و امیدوارم در آینده در مسابقات بیشتری بتوانم حضور پیدا‌ کنم.

وی افزود: من در این شرایط سخت به تمرین می‌روم، اما در تمرین نه به جایی دست می‌زنم و نه به رکابزنان دیگر  نزدیک می‌شوم. در واقع بدون هدف تمرین می‌کنم، چون به جز بحث شیوع ویروس کرونا واقعا انگیزه‌ای برای تمرین کردن ندارم.

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری در خصوص اینکه آیا مربی تیم ملی  پیگیر تمرینات آنها است یا خیر، گفت: خیر، چنین چیزی وجود ندارد، اما امیدوارم شرایط بهتر شود، ولی فعلا برنامه‌ خاصی برای تمرین برای ما وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: گنج‌خانلو: نرفتن به مسابقات بزرگترین ضربه را به تیم ملی وارد می‌کند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد گنج خانلو دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان

پس از هواپیماهای بدون سرنشین که در آسمان اوکراین به وفور دیده می‌شوند، حالا نوبت به ربات های زمینی رسیده که خط مقدم نبرد را پر کرده‌اند.

به گزارش عصرایران به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارتش اوکراین به شکل افزایشی به وسایل رباتیک بدون سرنشین گرایش پیدا کرده تا مجبور نشود سربازان خود را در معرض خطر قرار دهد.

 ارتش اوکراین از این ربات‌ها برای مین گذاری در محدوده‌های دشمن، قرار دادن مواد منفجره، شلیک، انفجار و در مواردی معدود تخلیه مجروحان از محدوه خطر استفاده می‌کنند.

جزئیات بیشتر از عملکرد ربات‌ سربازهای اوکراین را در تصاویر گزارش ببینید.

 

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ربات سرباز با قدرت تشخیص دشمن و نیرو‌های خودی (ویدئوی ساختگی) هشدار برای تولید روبات های قاتل نخستین رباتهای سرباز و خلبان‌ رونمایی می‌شوند

دیگر خبرها

  • هشدار مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق | مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • مقاومت ژاوی در تمرین: جواب هیچکس را نداد
  • منتخبان تیم ملی موتور کراس ایران برای مسابقات جهانی ترکیه
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان (فیلم)
  • ربات سربازهای ارتش اوکراین؛ از مین گذاری و شلیک تا جابه‌جایی مجروحان