Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدمهدی شهریاری شامگاه سه‌شنبه(۲۷ اسفند) در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی افزود: این نهضت از طریق رسانه‌ها و نهادهای مختلف مسئول و دخیل در استان آذربایجان غربی باید جا بیافتد تا زمینه جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا فراهم شود.

وی اضافه کرد: آماده دریافت ایده‌های مختلف در راستای برگزاری هرچه بهتر این نهضت در استان هستیم تا به استانی پیش‌رو در فرهنگ‌سازی برای ماندن در خانه تبدیل شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری در ادامه با اشاره به این‌که طبق دستور ستاد کشوری مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، همه مبادی خروجی شهرها مورد مراقبت شدید قرار می‌گیرد، بیان کرد: نهادهای مسئول در آذربایجان‌غربی نیز برای اجرای کامل این طرح اقدامات لازم را انجام می‌دهند.  

استاندار آذربایجان‌غربی جمع‌آوری جداگانه زباله خانواده‌های مبتلایان به بیماری کرونا را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید دقت بسیاری در این خصوص صورت گیرد و اکیپ‌های ویژه‌ای برای این امر در نظر گرفته شود.

شهریاری تاکید کرد: بیماران بهبودیافته از کرونا که از بیمارستان ترخیص می‌شوند، نباید به حال خود رها شوند و در استراحتگاه‌ها استقرار یابند و شرایط قرنطینه را رعایت کنند؛ به گفته وی همه فرمانداران در شهرستان‌های ۱۷ گانه استان به این مهم باید اهتمام ویژه‌ داشته باشند.

آیین مربوط به پنج‌شنبه آخر سال در باغ رضوان ارومیه و آرامستان‌های استان برگزار نمی‌شود 

وی از برنامه‌ریزی برای برگزاری بسیج عمومی ضدعفونی در روز ۲۹ اسفند در سطح استان خبر داد و افزود: پنج‌شنبه آخر سال نیز امسال در باغ رضوان و آرامستان‌های استان برگزار نمی‌شود که باید در این‌باره به مردم اطلاع‌رسانی شود.

استاندار آذربایجان‌غربی با تاکید بر لزوم تعطیلی نقاط تجمع با رایزنی و همکاری اصناف، اضافه کرد: محل‌هایی در ارومیه وجود دارد که به علت فعالیت چند مغازه، ترافیک شدید خودرو  و تراکم بالای جمعیتی در آن مکان‌ها ایجاد می‌شود که فرمانداری ارومیه باید با همراهی اصناف آن مناطق، نسبت به تعطیلی مغازه‌ها اقدام کند.

شهریاری با اشاره به لزوم مقابله جدی با شایعه‌پراکنان، دروغ‌پراکنان و برهم‌زنندگان جو روانی جامعه، بیان کرد: این طرح باید به صورت جدی در استان اجرا و زمینه سلامت روانی جامعه فراهم شود.

کد خبر 493658 برچسب‌ها كرونا در ايران استان آذربایجان غربی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • ایران و روسیه ائتلاف دفاعی تشکیل می دهند؟
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت