Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شوراهای شهر یزد، تهران و مشهد اظهارات خود درباره کرونا را در توییتر منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سپنتا نیکنام در صفحه توئیتر خود با اشاره به وضعیت نامطلوب یزد در ابتلاء به کرونا، اظهار کرد: "در جایگاه نماینده مردم پیگیر مسائل کرونا در شهر هستم. در جایگاه رئیس انجمن زرتشتیان یزد وضعیت ابتلای زرتشتیان را بسیار بحرانی می‌دانم شاید اگر زودتر از شیوع مطلع می‌شدیم مراسم ویژه زرتشتیان در ماه بهمن را لغو می‌کردیم تا با جمعیتی کمتر از دو درصد شهر شاهد ۳۰ درصد آمار فوت کرونا نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"


محمدرضا حیدری رئیس شورای شهر مشهد در واکنش به بسته شدن درهای حرم امتم رضا (ع) توییت زد: "مواضع و اقدامات پیشگیرانه تولیت محترم آستان قدس رضوی طی روزهای اخیر ارزشمند و دلگرم‌کننده است. با همکاری مجدانه مردم مشهد و همراهی خیرین، نهادهای مردمی، نماینده عالی دولت، مدیریت شهری و سایر دستگاه‌ها و نهادهای نظامی و انتظامی به ویژه جهادگران عرصه سلامت، کرونا را شکست خواهیم داد."


محمدجواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران نیز به گرمخانه‌های پایتخت اشاره کرد و توییت زد: سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران این روزها در گرمخانه‌ها به تنهایی در حال خدمت به بی‌خانمان‌های شهر است. بار سنگین معتادان متجاهر و آزادشدگان از ندامتگاه‌ها نیز به آن اضافه شده است، اگر برای این دو گروه فکری نشود چالش جدیدی خواهیم داشت."


مجتبی بهاروند عضو شورای شهر مشهد نیز در صفحه توئیتر خود نوشت: "خوشبختانه طرح تردد زوج و فرد خودروها از درب منازل، به تصویب شورای همتای خراسان رضوی رسید. تاریخ دقیق اجرای این طرح را نیز به اطلاع شهروندان خوب مشهدی می‌رسانیم. مجدد از همگان خواهشمندم تردد در شهر را به حداقل برسانند تا بتوانیم بر کرونا فائق آییم."


همچنین زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران راجع به تقارن چهارشنبه سوری و بحران کرونا پس از پایان مراسم‌های موسوم در چهارشنبه آخر سال، توییت زد: "امشب چهارشنبه سوری نزدیک خونه ما صداهای شدید انفجار شنیده می‌شد، مردم در نگرانی و اضطراب کورنا هستند واقعاً چرا عده‌ای گویی در این کشور نیستند."

کد خبر 415490

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا زرتشتیان گرمخانه حرم امام رضا شوراي شهر تهران شوراي شهر يزد شوراي شهر مشهد چهارشنبه سوری طرح زوج و فرد شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد

سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی گفت: سیر درمان «ارس»، تنها پلنگ باغ‌وحش مشهد، با همکاری دامپزشکان و متخصصان و بر پایه خرد جمعی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان، جواد نباتی در خصوص سیر درمان «ارس»، اظهار کرد: در اواخر سال ۱۴۰۲، لنگش تداوم‌دار در دست این‌گونه ارزشمند مشاهده شد که علت آن بر اثر تشنج ارس در ادامه بیماری عصبی‌اش رخ داد.

وی افزود: بنابراین، تصمیم بر اخذ رادیوگرافی از دست حیوان تحت بیهوشی گرفته شد.

سرپرست معاونت محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی بیان کرد: طبق رادیوگرافی اخذشده، شکستگی دست چپ ارس مشاهده و توسط رادیولوژیست تأیید شد.

نباتی افزود: با توجه به جوش‌خوردگی نسبی استخوان و وضعیت خاص حیوان با سابقه تشنج، طولانی‌مدت‌بودن عمل جراحی و مراقبت‌های خاص بعد از عمل و نیز ریسک بالای عمل، تلاش می‌کنیم برای جراحی حیوان تصمیمی بگیریم که ناشی از خرد جمعی دامپزشکان تیم درمان باشد.

وی ادامه داد: هر تصمیمی (چه عمل جراحی و چه ادامه حیات با این حال) ریسک‌های خودش را به همراه دارد.

کد خبر 748683

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • پیش بینی وضعیت هوای استان مرکزی
  • رگبار باران در تهران از چهارشنبه/ افزایش دما تا ۵ روز آینده
  • مصاحبه بد موقع و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • مصاحبه بد موقع و و حذف از جام حذفی کار دست اوسمار داد/ چالش پرسپولیس در مورد بیرانوند، صادقی و رامین رضاییان!
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • وضعیت دریاچه ارومیه برخلاف خوش‌بینی‌ها بحرانی است!
  • آخرین وضعیت «ارس» تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی