Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد روشندل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هر یک از چهره‌های برجسته هنری با ساخت کلیپ چند دقیقه‌ای از هنر خود و انتشار آن در صفحات تلگرام و اینستاگرام علاوه بر دادن پیام لزوم ماندن در خانه، زمینه لذت بردن افراد از هنر را نیز فراهم کرده است.

وی ادامه داد: نوازنده آهنگی می‌‎نوازد، پژوهشگر مطلب علمی آماده می‌کند یا کتابی معرفی می‎نماید، خواننده ترانه‌ای و شاعر شعری می‌خواند، آموزگار تئاتر یا موسیقی بخشی از دروس سر کلاس خود را در فضای مجازی آموزش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: موسسه آموزش موسیقی "اردیبهشت" اقدام به راه‌اندازی مسابقه‌ای در فضای مجازی نموده به طوری که دیگران را تشویق کرده که اگر خواننده یا نوازنده هستند ، قطعه‌ای خوانده یا نواخته‌اند آن را در کانال ویژه آن موسسه در فضای مجازی به اشتراک بگذارند تا از بین آنها بهترین اثر انتخاب و معرفی شود.

روشندل افزود: یکی از هنرمندان برجسته هنرهای تجسمی کانال آموزشی برای آموزش نقاشی به کودکان در فضای مجازی راه‌انداخته است تا از این طریق کودکان در خانه سرگرم شوند.

وی ادامه داد: هنرمندان سبزواری، کلیپی از آیین‌های نوروزی محلی ساخته و در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند تا همگان در آستانه عید نوروز از آن بهره‌مند شوند.

وی ارایه کارها یا آموزشها در زمینه صنایع دستی، گلدوزی و فعالیتهای مرتبط با آن در فضای مجازی را از دیگر فعالیتهای خودجوش هنرمندان خراسان رضوی برای ترغیب مردم به ماندن در خانه به منظور مقابله با کرونا برشمرد.

مسوول گروه هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: همت هنرمندان به گسترش فعالیت در فضای مجازی، در ماندگاری مردم در خانه اثرگذار بوده است.

در این راستا به ابتکار سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، پویش اجتماعی برای فراخوان عمومی و عمل به مسوولیت پذیری جمعی در برابر شیوع ویروس عامل کرونا به راه افتاده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ویروس کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت