Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: هنرمندان "صبح جمعه با شما" دور هم جمع شده‌اند تا ایام شادی را از ۲۸ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه به صورت زنده برای مردم فراهم کنند. هنرمندانی که نام‌آشنایند از علی‌رضا جاویدنیا که هم کارگردانی و هم بازیگری و گویندگی این برنامه را برعهده دارد تا بیوک میرزایی، عباس محبی و داود منفرد. حالا ساجد قدوسیان تهیه‌کننده این برنامه خبر می‌دهد که مهران رجبی، رضا بنفشه‌خواه و محمد یگانه به جمع ۴۵ نفر هنرمند این برنامه اضافه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساجد قدوسیان تهیه‌کننده این برنامه در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: ویژه‌برنامه "صبح عید با شما" را از ۲۸ اسفندماه تا ۱۵ فروردین‌ماه روی آنتن رادیو ایران داریم و البته که گلچین این برنامه را هر روز رادیو فصلی نوروز هم پخش می‌کند. از ساعت ۹ و نیم صبح تا ۱۲ ظهر هر روز برنامه داریم و خوشبختانه همه کاراکتر‌ها و هنرمندان‌مان کنارمان هستند.

وی به شوخی‌های کرونایی این برنامه رادیویی اشاره کرد و افزود: علاوه بر حفظ نقد‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی "صبح عید با شما" امسال موضوع "کرونا" همه‌چیز را تحت تأثیر قرار داده است؛ یعنی در واقع سال‌های گذشته با مسافرت‌ها و دید و بازدید‌ها شوخی می‌کردیم، اما امسال که این بیماری همه‌چیز را محدود کرده است، بخش عمده‌ای از نمایش‌ها و شوخی‌های ما را هم دربرمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید

پخش زیارت مجازی از تلویزیون/ قرنطینه و در خانه ماندن سوژه "آئینه‌خانه"

رفتار ماهواره‌ای با تلویزیون و القای ناامیدی در جامعه/ وقتی سلبریتی‌ها به‌سبک "من و تو" عوام‌فریبی می‌کنند

تهیه‌کننده و سردبیر برنامه "صبح عید با شما " افزود: در ویژه برنامه نوروزی هر روز تعدادی از هنرمندان برنامه به صورت زنده در خدمت مردم‌اند؛ قصد داریم سه مهمان ویژه یعنی مهران رجبی و رضا بنفشه خواه و محمد یگانه را در برنامه حفظ کنیم و از ین پس به خانواده بزرگ صبح جمعه با شما ملحق شوند. از آنجایی که امسال نوروز خلاف سال‌های گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا باید در خانه بمانیم، این مهم، وظیفه برنامه سازان رادیویی را سنگین‌تر کرده است، چرا که باید با خلق برنامه‌های شاد و مفرح زمانی را که مخاطبان بیشتر در خانه‌اند و از رادیو استفاده می‌کنند به بهترین شکل پُر کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مهران رجبی رضا بنفشه خواه تعطیلات نوروزی صبح عید با شما صبح عید با شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی درگذشت + سوابق

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، دارفانی را وداع گفت.

بیشتر بخوانید: مرتضی شفیعی درگذشت + سوابق

دوستداران ورزش از نسل قدیم گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه های ورزشی را در برنامه ورزش از نگاه دو تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال 60 به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد. اسکویی قدیمی ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیما بود که دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یک سال در شهرهای زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه‌هایش با اهالی رسانه به ریشه اش در ایران و عشق به کارش تأکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229102 برچسب‌ها اخبار روز

دیگر خبرها

  • برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • ویژه برنامه های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • سوگنامه رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع)
  • این صدا سال‌ها در رادیو درخشید/ یک نکته درباره «حشاشین»
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • درگذشت صدای جوان رادیو
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق