Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر سلامی با درخواست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر ماموریت دو ماهه سردار احمد اخوان برای خدمت رسانی به مردم موافقت کرد.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، به نقل از سپاه نیوز، در پی درخواست دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای ماموریت دوماهه سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد اخوان مهدوی به این وزارتخانه و بهره گیری از تجارب وی در نظام سلامت برای خدمت‌رسانی به مردم در امر پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، فرمانده کل سپاه ضمن موافقت با این ماموریت تاکید کرد: یقیناً حضور و نقش‌آفرینی فرماندهان و مسئولین بهداشت و درمان سپاه در کمک به حوزه مدیریت بیماری‌ کرونا در ستاد ملی مربوط به این امر اقدامی شایسته و مایه افتخار بیشتر سپاه در پاسخ به نیازهای کشور به ویژه در این صحنه خطیر است و به فضل الهی تجارب و توانمندی‌های سردار اخوان در این راستا مفید و موثر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن درخواست وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای ماموریت دوماهه سردار احمد اخوان مهدوی به این شرح است:

سرلشکر پاسدار سلامی 

فرمانده کل محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 

با سلام و احترام؛

ضمن تقدیر و تشکر از تدابیر و اقدامات شایسته و ارزشمند جنابعالی برای خدمت‌رسانی به مردم خواهشمند است با توجه به تجارب ارزنده سردار احمد اخوان مهدوی در نظام سلامت، نامبرده را به مدت دو ماه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مامور نمایید. 

از بذل توجه جنابعالی تشکر می نمایم.

دکتر سعید نمکی

وزیر و رئیس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سرلشکر سلامی فرمانده سپاه عاشورا مبارزه با کرونا سعید نمکی درمان و آموزش پزشکی مدیریت بیماری بیماری کرونا احمد اخوان ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار حاجی‌زاده با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: این عملیات نکات پنهان زیادی دارد و نشان‌دهنده بخشی از توان یک نیرو بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه افزود: در عملیات وعده صادق فقط ۲۰ درصد از مجموع امکاناتی را که برای اقدام تنبیهی علیه صهیونیست‌ها فراهم کرده بودیم، استفاده کردیم که برای مقابله با همین ۲۰ درصد هم صف‌آرایی عجیب و غریبی انجام شد.

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: آمریکایی‌ها که گفته بودند «ما دخالت نمی‌کنیم»، کاملاً دخالت کردند و در کنار رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه یادآور شد: در جریان عملیات وعده صادق، رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه و مواضع حزب‌الله در جنوب لبنان را تعطیل کرد و حتی یک هواپیمای بدون سرنشین هم به آن مناطق نفرستادند؛ بلکه تمامی امکانات آن‌ها برای مقابله با حمله‌ی ایران، بسیج شد.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به کمک آمریکا، انگلیس، فرانسه و بسیاری از کشور‌های منطقه به صهیونیست‌ها در جهت خنثی‌سازی حمله‌ی کشورمان، گفت: آمریکایی‌ها علاوه بر هواپیما، رزم‌ناو‌ها و ناو‌های هواپیمابرشان را هم وارد عرصه کردند و آن شب ۲۰ درصد از توان یک نیرو صرف مقابله با تمامی قدرت‌های جهانی و متحدان آن‌ها شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه عنوان کرد: با وجود همه اقدامات دشمنان، الحمدلله این پیروزی بزرگ به برکت خون شهدا، تدبیر و اراده رهبر معظم انقلاب اسلامی و دعای مردم حاصل شد و در واقع این اراده مردم بود که تبلور یافت.

دیگر خبرها

  • تحقق وعده صادق با ۲۰ درصدتوان نیروها
  • نقش موثر معلمان در مقابله با جنگ نرم دشمن
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما جهت انعکاس عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش