Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سید ایوب موسوی» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: «پویش اجتماعی سهم من از کرونا»  آغازگر مسیری است که به پاکسازی ویروس کرونا در ایران ختم می‌شود. البته این مسیر شرایطی دارد که یکی از آنان مسوولیت‌پذیری است. این مسوولیت‌پذیری تنها به کادر درمان ختم نمی‌شود، بلکه خاص تمام مردم ایران در زمان بحران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بین قشرهای مختلف جامعه هیچ تفاوتی وجود ندارد چون اگر مسوولیت محوله درست انجام نشود، کرونا ریشه کن نخواهد شد. باید مسوولیت‌پذیری را به یک فرهنگ فراگیر تبدیل کنیم.

نایب‌قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان در تایلند ادامه داد: توصیه‌های لازم از سوی رسانه ملی و وزارت بهداشت به مردم شده است و شهروندان باید به آن به عنوان یک وظیفه نگاه کنند. اگر مردم این رسالت را بپذیرند و در خانه بمانند، بدون شک شکست کرونا قطعی است. البته در خانه ماندن کافی نیست بلکه باید تمام اصول بهداشتی رعایت شود. مردم از حضور در مکان‌های شلوغ پرهیز کنند و خرید امسال را به وقت دیگر موکول کنند.

موسوی گفت: در راستای رعایت نکاتی که با سلامت ورزشکاران در ارتباط است تمرینات تیم ملی تعطیل و من پس از مدتی که در تهران بودم به آبادان برگشتم. این روزها با وسایل ابتدایی که در خانه دارم تمرین می‌کنم تا آمادگی خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا حفظ کنم. البته مسابقات به تعویق افتاده است و معلوم نیست چه زمانی برگزار خواهد شد. به احتمال زیاد این رقابت‌ها قبل از المپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار می‌شود زیرا گزینشی به شمار می‌رود و سطح آن طلایی است.

برچسب‌ها ویروس کرونا رسانه ملي توکیو تایلند سید ایوب موسوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری پویش اجتماعیِ سهم من در کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا رسانه ملي توکیو تایلند وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا رسانه ملي توکیو تایلند وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳

۲۶۴ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901803

دیگر خبرها

  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • عکس| تقدیر اسطوره‌های وزنه‌برداری از معلمان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند