Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-27@05:12:57 GMT

میزان افزایش حقوق کارمندان دولت اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۷۳۵۷

رئیس سازمان برنامه و بودجه از افزایش 15 درصدی حقوق کارمندان دولت خبر داد.

گروه کار و تعاون بازارنیوز : محمدباقر نوبخت در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری راه آهن و تعدادی از دستگاه‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی با اشاره به توسعه شبکه ریلی به مراکز استان‌های همدان، آذربایجان غربی، گیلان و کرمانشاه و همچنین آذربایجان شرقی از مسیر جدید، گفت: این اتفاقات در دومین سال تحریم‌ها رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه سیاست اقتصاد مقاومتی در توسعه شبکه ریلی برای دولت یک راهبرد است، افزود: علاوه بر ۶۰ هزار میلیارد تومانی که سال جاری به پروژه‌های عمرانی پرداخت شد و عمدتاً برای طرح‌های ریلی بود، از محل صندوق توسعه ملی نیز به إذن رهبر معظم انقلاب برای احداث راه آهن ۶۰۰ کیلومتری چابهار زاهدان وام گرفتیم و برای این پروژه پول نقد در اختیار داریم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: خط آهن یزد به شیراز متصل نیست که تا سال آینده از مسیر اقلید به یزد، این دو شهر به یکدیگر متصل شده و گردشگران می‌توانند با قطار از یزد به شیراز بروند.

نوبخت با اشاره به اینکه دولت بر سر پیمان خود مبنی بر افتتاح آزادراه‌های تهران-شمال و همت-کرج تا پایان سال جاری ماند و آن را عملی کرد، گفت: در ۹ ماهه امسال ۸۰۰ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد شد.

به گفته معاون رئیس جمهور، برای اجرای ۸ برنامه مهم دولت یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی وام گرفتیم اما تاکنون تنها ۲۰ درصد آن را توزیع کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پول نقد داریم که هنوز توزیع نکرده‌ایم، چون قرار نیست پول افشانی و پول پاشی کنیم.

نوبخت با تأکید بر اینکه کسانی که از محل تبصره ۱۸ قانون بودجه ۹۷ در صنعت ریلی سرمایه گذاری کرده‌اند بدانند که به تسهیلات و منابع خود خواهند رسید، گفت: از کارمندان نیز غافل نبوده‌ایم و حقوق آنها در سال آینده افزایش می‌یابد.

وی تأکید کرد: تا پایان امشب همه دستگاه‌ها منابع لازم برای حقوق اسفندماه کارمندان را دریافت خواهند کرد.

نوبخت در حاشیه این مراسم درباره میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ گفت: ۱۵ درصد افزایش حقوق سنواتی به اضافه ۵۰ درصد افزایش امتیازات فصل دهم برای حقوق کارکنان دولت در سال ۹۹ در نظر گرفته‌ایم.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Hbj برچسب ها: افزایش حقوق کارمندان ، حقوق سال 99 ، نوبخت

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: افزایش حقوق کارمندان حقوق سال 99 نوبخت افزایش حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلیمانی‌نژاد از افزایش حدود ۵ درصدی مصرف گاز در بخش‌های مختلف خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۱ بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون و ۲۳۷ هزار مترمکعب گاز طبیعی در استان زنجان مصرف شده بود.

وی افزود: مصرف گاز در سال گذشته نسبت به مدت مشابه در سال قبل آن، بالغ بر ۱۵۲ میلیون و ۲۷۰ هزار مترمکعب افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: افزایش سالانه تعداد مشترکان گاز طبیعی و ورود مشترکان جدید به چرخه مصرفی از یک سو و بالا بودن الگوی مصرفی مشترکان از سوی دیگر موجب افزایش مصرف گاز در استان نسبت به سال گذشته شده است.

سلیمانی‌نژاد گفت: در یک سال گذشته بیش از ۲۰ هزار مشترک در بخش خانگی، بیش از ۳ هزار مشترک در بخش تجاری و ۲۱۶ مشترک در بخش صنعتی به تعداد مصرف کنندگان گاز طبیعی در استان افزوده، شده است.

وی تأمین ایمن و پایدار گاز مشترکان را از جمله برنامه‌های اصلی شرکت گاز استان زنجان برشمرد و افزود: شرکت گاز زنجان با تلاش شبانه‌روزی در راستای مدیریت پایداری شبکه گازرسانی به دنبال کسب رضایتمندی مصرف کنندگان گازطبیعی در استان است.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • افزایش حقوقها مطابق قانون و هزینه‌های سبد خانوار نیست
  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره مزد کارگران؛ افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؟
  • حقوق کدام معلمان دو برابر می‌شود؟
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • افزایش تورم خوراکی‌ها در آغاز سال
  • تاثیر تحولات جامعه بر میزان توسعه کشور