Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@03:03:20 GMT

آمار عجیب از مصدومین چهارشنبه سوری با وجود کرونا

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۷۴۰۹

آمار عجیب از مصدومین چهارشنبه سوری با وجود کرونا

ساعت24 - در حالی سال 98 به آخرین شب چهارشنبه رسید که بسیاری از مردم با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و توصیه این است که هم‌وطنان با انجام اقدامات خطرناک وضعیت سلامتی خود را به خطر نیندازند.

در حالی سال 98 به آخرین شب چهارشنبه رسید که بسیاری از مردم با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و توصیه این است که هم‌وطنان با انجام اقدامات خطرناک وضعیت سلامتی خود را به خطر نیندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آخرین شب چهارشنبه سال همواره با نام چهارشنبه سوری شناخته می شود چهارشنبه ای که متاسفانه سالهاست به جای چهارشنبه سوری چهارشنبه سوزی شده است.

00:25/ 751 مصدوم
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت :751 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند که از این تعداد 612 مرد و 139 زن هستند و همچنین 520 نفر از این افراد پس از درمان از مراکز درمانی مرخص شده‌اند.

از این تعداد 39 نفر دچار قطع عضو و 220 نفر با مصدومیت چشمی مواجه شدند. تهران با 190 مصدوم بیشترین تعداد مصدومان را دارد و پس از آن آذربایجان غربی با 93 و آذربایجان شرقی با 82 مصدوم در رده‌های بعدی هستند.

23:20/ مصدومیت 603 نفر
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت تاکنون 603 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند که از این تعداد 494 نفر مرد و 109 نفر زن هستند و همچنین 399 نفر از این افراد پس از درمان از مراکز درمانی مرخص شده‌اند.

از این تعداد 32 نفر دچار قطع عضو و 183 نفر و مصدومیت چشمی مواجه شدند تهران با 150 مصدوم بیشترین تعداد مصدومان را دارد و پس از آن آذربایجان شرقی با 71 مصدوم و آذربایجان غربی با 67 مصدوم در رده‌های بعدی هستند.

23:00/ مصدومیت 540 نفر
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت تاکنون 540 نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند که از این تعداد 447 نفر مرد و 93 نفر زن هستند و همچنین 358 نفر از این افراد پس از درمان از مراکز درمانی مرخص شده‌اند.

از این تعداد 28 نفر دچار قطع عضو و 149 نفر و مصدومیت چشمی مواجه شدند تهران با 141 مصدوم بیشترین تعداد مصدومان را دارد و پس از آن آذربایجان غربی با 58 مصدوم و آذربایجان شرقی با 52 مصدوم در رده‌های بعدی هستند.

22:50/ پسر بچه 12 ساله: مشغول نگاه کردن ترقه بازی بودم
نوجوان 12 ساله گفت: در محلی مشغول تهیه مواد محترقه بودند که من نیز در آنجا ایستاده بودم و مواد محترقه نداشتم و تماشا می کردم که یکدفعه آتش گرفت و انفجار پیش آمد و آسیب دیدم.

22:45/ بازدید سخنگوی اورژانس از بیمارستان فارابی
مجتبی خالدی رئیس مرکز مدیریت بحران و هدایت عملیات وزارت بهداشت در بیمارستان فارابی حضور پیدا کرد و از نزدیک از روند درمان مصدومان چهارشنبه سوری مطلع شد.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: چهارشنبه سوری مصدومیت چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار از تعداد دامنه‌های فارسی ثبت در کشور

ایتنا - بر اساس آخرین اعلام مرکز ثبت دامنه کشوری تاکنون یک میلیون و ۶۲۵ هزار و۵۷۶ دامنه فعال فارسی به ثبت رسیده که در این میان پسوند دات‌آی‌آر (ir.) بیشترین دامنه‌ فعال را دارد.
نام دامنه بخشی است که گویای نام برند یا فعالیت کاربر بوده و آن را به دلخواه خود انتخاب می‌کند. پسوندهای مجاز و معتبر در واقع پسوندهایی هستند که توسط کمیته مخصوص تأیید و تصویب پسوندها یعنی آیکن (ICANN) تأیید شده باشند. نمونه‌های پسوندهای متداول  com، org و ir هستند و انتخاب نام دامنه مناسب و ساده بسیار مهم بوده و همچنین در رتبه‌بندی (Ranking) نتایج جست‌وجوی گوگل نیز تأثیرگذار است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، در واقع دامنه یا دامین همان آدرس اینترنتی است که شما با آن شناخته می‌شوید. این آدرس هر چقدر ساده‌تر و سرراست‌تر باشد بهتر بوده و کاربران بیشتری شما را خواهند یافت. دامنه از دو بخش اصلی تشکیل‌شده است؛ نام دامنه و پسوند دامنه، نام دامنه را شما تعیین می‌کنید و در صورتی‌ که این نام آزاد باشد می‌توانید آن را در اختیار بگیرید. البته پسوند دامنه هم‌بستگی به نوع کار شما و گاهی به کشوری که در آن هستید، بستگی دارد.

در ایران، پژوهشگاه دانش‌های بنیادی از جمله مراکز اصلی برای ثبت دامنه‌های اینترنتی به شمار می‌رود و هر کاربری که تمایل به ثبت دامنه‌ای برای بازگشایی سایت خود داشته باشد، باید به سایت این مرکز یا یکی از نمایندگان فعال آن در سطح کشور مراجعه کند.  

این پژوهشگاه همچنین آماری دقیق از دامنه‌های ایرانی را به دست می‌دهد. مرکز ثبت دامنه کشوری ایران زیرمجموعه پژوهشگاه دانش‌های بنیادی است و وظیفه ثبت دامنه‌ها در ایران را برعهده دارد. شاید گستره‌ دامنه‌های سطح بالایی مانند Com، Net، Org و Info که در سراسر وب وجود دارند و زمینه درخواست برای این دامنه‌ها در تمامی کشورها باز است، بسیار گسترده باشد که برآورد آماری دقیق از آن‌ها کمی مشکل شود، اما مرکز ثبت دامنه آمار آخرین دامنه‌های ثبت‌شده را به دست می‌دهد.

طبق آخرین آمار موجود در مرکز ثبت دامنه کشوری ایران، از ابتدای ثبت دامنه‌های فارسی در کشور تاکنون یک میلیون و ۶۲۵ هزار و ۵۷۶ دامنه ثبت شده است و از بین پسوندهای ثبت‌شده‌ فارسی، پسوند ir با یک میلیون و ۶۱۷ هزار و  ۲۹۴ دامنه‌ فعال در صدر قرار دارد. در واقع بیش‌ترین سهم متعلق به همین پسوند است؛ به‌طوری که از میان دیگر پسوندهای فارسی، هر کدام کمتر از ۵۰۰۰ دامنه را ثبت کرده‌اند.

دامنه‌هایی که بیشتر از ۱۰۰۰ مورد ثبت‌شده دارند، co.ir با ۴۳۲۹ مورد، دامنه ایران با ۱۴۸۷ مورد و دامنه ac.ir با ۱۱۱۰ دامنه فعال هستند. هم‌چنین دامنه‌های دیگری وجود دارند که کمتر از ۱۰۰۰ مورد به نام آن‌ها ثبت شده است.

دامنه id.ir با ۷۲۱ مورد، دامنه org.ir  با ۲۳۰ مورد، دامنه sch.ir  با ۲۱۲ مورد و دامنه gov.ir با ۱۶۸ مورد نیز در رتبه‌های بعدی لیست قرار دارند. کمترین دامنه ثبت‌شده نیز متعلق به دامنه net.ir با ۲۵ دامنه فعال است.  
 
 

دیگر خبرها

  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه واژگونی خودروی پرشیا در جاده ماکو بازرگان
  • «رباط صلیبی» تراژدی ۱۹ قسمتی فوتبال ایران
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • واژگونی مینی بوس در روستای امیرهنده/ ۱۰ نفر مصدوم شدند
  • خبر امیدوارکننده نکونام از دو مدافع مصدوم
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • مصدومیت سه تن در سانحه رانندگی محور ارومیه - سلماس
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • آخرین آمار از تعداد دامنه‌های فارسی ثبت در کشور