Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاشان شب چهارشنبه آخر سال را به آرامی سپری کرد و هیچ موردی در این شب به واحدهای درمانی خدماتی گزارش نشد. ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، شهرستان کاشان در چهارشنبه آخر سال شب آرامی را سپری کرد و آتش‌نشانان در این شب تنها دو ماموریت مهار حریق گزارش شده را با موفقیت به پایان رساندند و این مهم نشان‌دهنده نهادینه شدن فرهنگ ماندن در خانه در ایامی همچون چهارشنبه آخر سال در این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمسعود چایچی از استقرار 15 تیم عملیاتی در اقصی نقاط شهر خبر داد و افزود: تنها دو عملیات مهار حریق درخت و ضایعات در شب چهارشنبه سوری در کاشان گزارش شد و این موضوع نشان‌دهنده شبی آرام در منطقه بود.

وی ضمن اشاره به اقدام صورت گرفته در نهادینه شدن فرهنگ ماندن در منزل در ایامی همچون چهارشنبه آخر سال افزود: چهارشنبه سوری در سال جاری با سال‌های دیگر تفاوت عمده‌ای داشت که مهمترین تفاوت آن شیوع ویروس کرونا بود که موجب شد تا شهروندان نیز در منازل خود بمانند.

45 نفر در چهارشنبه آخر سال استان کرمانشاه مصدوم شدندآخرین جزئیات آمار مصدومان چهارشنبه‌سوری کردستان|هیچ مورد مصدومی در بانه و سروآباد نداشتیمکاهش قابل توجه مصدومان چهارشنبه سوری در آذربایجان غربی؛ 95 نفر آسیب جزئی دیدند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان ضمن تقدیر و تشکر از شهروندان به منظور ماندن در منازل و سپری شدن شبی آرام در کاشان ابراز داشت: خوشبختانه هیچ اجتماعی در این شب اتفاق نیفتاد و بر همین اساس هیچ گونه مصدومیتی نیز در این شب گزارش نشده است که این مهم جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت‌الله بهامین نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا و فرارسیدن ایام چهارشنبه سوری اظهار داشت: علی رغم هشدارهای ارائه شده متاسفانه مردم و شهروندان در معابر و اماکن عمومی رفت و آمد دارند و این موضوع می‌تواند تاثیر سوء در سلامت جامعه داشته باشد.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان ضمن تاکید بر برگزار کردن مراسمات چهارشنبه آخر سال در منازل افزود: در صورت بروز حادثه فشار مضاعفی بر کادر درمان وارد می شود که خوشبختانه شاهد مورد خاصی نبودیم چرا که در این ایام خانواده ها در بروز حوادث انتظار رسیدگی مطلوب را نداشته باشند.

وی با بیان اینکه با برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه مطابق قانون برخورد می شود، ابراز داشت: شهروندان بالاترین همکاری را داشتند و این موضوع باعث شد کمترین رخ داد و پیشامد را در این شب شاهد باشیم.

انتهای پیام/801/ح

R7760/P/S6,1369/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارشنبه آخر سال چهارشنبه سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد

به گزارش قدس آنلاین، دفتر اطلاع‌رسانی «نجیب میقاتی» نخست‌وزیر موقت لبنان در پاسخ به حمله‌ای سیاسی و رسانه‌ای علیه این کشور که مدعی است «اتحادیه اروپا به لبنان رشوه داده تا پناهجویان سوری را در خاکش نگه دارد»، بیانیه‌ای در رد این ادعا منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی» ترکیه، «اورزولا فون درلاین» رئیس کمیسیون اروپا روز پنج‌شنبه در بیروت بسته‌ کمک‌های مالی برای لبنان به ارزش یک میلیارد یورو را که از سال جاری میلادی تا سال ۲۰۲۷ در دسترس لبنان خواهد بود، اعلام کرد.

میقاتی گفت: صحبت درباره رشوه اروپا به لبنان برای ماندن آوارگاه (پناهجویان) در خاک این کشور نادرست است، این هدیه کاملا بی‌قید و شرط است و بر اساس روال‌های پذیرش هدایا، از سوی لبنان تایید شده است.

نخست‌وزیر موقت لبنان در ادامه نیز تاکید کرد: بسته کمک‌های اتحادیه اروپا کمکی بدون قید و شرط منحصرا برای لبنان و مردم آن بوده و شامل بخش‌های بهداشت، آموزش، حمایت اجتماعی و فقیرترین خانواده‌ها است.

او همچنین توضیح داد: بسته کمک‌های مالی اروپا شامل کمک‌ها به ارتش و نیروهای امنیتی امنیت عمومی و نیروهای امنیت داخلی برای کنترل مرزهای زمینی می‌شود و هرآنچه بر خلاف این گفته می‌شود، سخنی پوچ و اتهام‌های سیاسی نادرست است.

این مسوول لبنانی در پایان بر عزم کابینه‌ این کشور برای اجرای قوانین در تمامی بخش‌های این کشور تاکید کرد و گفت: هر فردی که به شکل غیرقانونی اقامت داشته باشد، از کشور اخراج خواهد شد و در مورد این مساله غیرقابل انکار است و دستورات اجرای اقدامات لازم به دستگاه‌های مربوطه داده شده است.

تعداد پناهجویان سوری در لبنان ۱.۸ میلیون تن است که طبق برآوردهای لبنان، اسامی حدود ۸۸۰ هزار تن از آنها توسط کمیساریای امور پناهجویان سازمان ملل به ثبت رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • حملات توپخانه‌ای ارتش عربستان به سوی شهروندان یمنی | ۱۰ یمنی زخمی‌ شدند
  • موج بارش دوباره از فردا در استان همدان
  • زمان ارسال اظهارنامه مالیات عملکرد اشخاص حقوقی و شرکت‌ها
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • چه کسی محجور است؟/ آثار حقوقی شخص محجور
  • روزگار سپری شده اسکناس ایرانی
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز