Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@06:12:18 GMT

شهرداری کرج جشنواره های خانگی برگزار می کند

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۷۴۸۴

شهرداری کرج جشنواره های خانگی برگزار می کند

علیرضا رحیمی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: برهمین اساس برگزاری مسابقه کتابخوانی با شعار «هرخانه یک مرکزمطالعه» می باشد که با هدف ترویج کتابخوانی در خانواده و ترغیب به حضور در منزل اجرایی شده است.

در این مسابقه که از روزهای پایانی اسفند  ۹۸ لغایت ۲۵ فروردین ۹۹  ادامه دارد تمام رده های سنی مجاز به شرکت خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیوه مسابقه به این صورت است که شرکت کنندگان علاوه بر ارسال تصویر کتاب مطالعه شده به همراه نام نویسنده ی آن، می بایست خلاصه آن کتاب را (تا ۲۰ خط در قالب فایل word) با ذکر نام و نام خانوادگی، سن، کدملی و شماره همراه ارسال نمایند. 

رحیمی خاطر نشان کرد: به ۳۰ نفر از شرکت کنندگان از سه  گروه سنی (هرگروه سنی ۱۰ نفر) به قید قرعه جوایز نفیس اهدا خواهد شد. 

معاون شهردار کرج گفت: از دیگر برنامه های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج برگزاری جشنواره تزئین سفره های هفت سین می باشد. جشنواره ای متفاوت که شهروندان می توانند با ذوق و سلیقه خود، سفره های هفت سین را تزئین و تصاویر گرفته شده را برای مسابقه ارسال نمایند.
نکته قابل توجه و خاص این مسابقه این است که به بهترین عکس هفت سین که در تهیه آن از گندم، جو و حبوبات خوراکی استفاده نشده باشد جایزه ویژه تعلق می گیرد.

وی با ذکر این نکته که مهلت شرکت در این جشنواره تا ۱۳ فروردین می باشد، به این موضوع اشاره کردکه می بایست ارسال تصاویر باحجم حداکثر چهار مگابایت صورت پذیرد.

جشنواره دیگر نوروزی سازمان فرهنگی اجتماعی وورزشی شهرداری کرج، برگزاری مسابقه عکاسی، پوستر و انیمیشن با موضوعات همدلی در خانه، نوروز بدون دید و بازدید، بهداشت در نوروز، خانه پدری و سرگرمی های خانگی و... می باشد که شهروندان می توانند برای رقم زدن بهترین اوقات فراغت خود در منزل، در این مسابقه مفرح نیز شرکت نمایند.

مسابقه جذاب دیگری که از برنامه های خانگی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج است برگزاری مسابقه عکاسی جشن اعیاد شعبان خواهد بود.
بدین صورت که عموم شهروندان  در روزهای پر برکت شعبان و ولادت امام حسین(ع)، حضرت سجاد(ع) و حضرت عباس(ع) و ... نسبت به برپایی جشن های خانگی در کنار خانواده شان، نصب پرچم درب منزل، نورافشانی با موبایل روی پشت بام، شعرخوانی در حضور پدر و مادر و فرزندان اقدام نموده و با ارسال تصاویر آن، در مسابقه عکاسی شرکت می نمایند و همچنین از طرفی شکوه و عظمت این ایام فرخنده نیز مانند همیشه حفظ خواهد شد.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج ، ابراز امیدواری کرد با رعایت نکات مهم و در خانه ماندن و لذت بردن از جمع خانواده بزودی شاهد ریشه کن شدن کروناویروس و از طرفی تقویت روابط بین اعضای خانواده ها و نهایتا زندگی سالم، شاد و موفق خواهیم بود.

شهروندان کرجی برای شرکت دراین مسابقه ها به سایت سازمان فرهنگی اجتماعی وورزشی شهرداری کرج مراجعه کنند.

تاکنون ۲ هزار تن از مردم استان البرز با علائم قطعی و اولیه کرونا در بیمارستان ها بستری شده اند که یک هزارو ۳۰۰ نفر آنان بهبود یافتند و ۱۱۹ نفر جان باختند .

اکنون حدود ۴۵۰ بیمار در بیمارستان های البرز بستری هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا شهرداری کرج استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرداری کرج استان البرز ویروس کرونا شهرداری کرج استان البرز سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان، گفت: سومین جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی، آبان‌ماه به میزبانی استان کرمان برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سعید شاهرخی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان،در هم اندیشی با جمعی از اصحاب رسانه کرمان  گفت: سومین جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی، نیمه دوم آبان‌ماه به میزبانی استان کرمان برگزار خواهد شد.

او افزود: دوره اول این جشنواره در یزد و دور دوم آن به میزبانی قزوین طی سنوات قبل برگزار شده و سومین دوره آن در رقابت نهایی بین کرمان و شیراز شکل گرفت که سرانجام با ارزیابی شاخص‌ها، کرمان به عنوان میزبان این جشنواره با نقش آفرینی مسئولین استان و بخش خصوصی کرمان انتخاب شد.

وی با اشاره به وجود ١٠ اثر ثبت جهانی در استان کرمان و سابقه تاریخی و میراث غنی این استان تاکید کرد: این جشنواره می‌تواند تاثیر مهمی در معرفی آثار تاریخی و گردشگری استان کرمان از طریق تولید محتوا‌های چند رسانه‌ای داشته باشد.

شاهرخی اظهار داشت: فراخوان این جشنواره بزودی منتشر می‌شود و ٧٠ درصد تولید محتوا‌ها باید در محور‌های جشنواره ، مربوط به کرمان باشد.

او تشکیل شورای توسعه گردشگری استان کرمان را اتفاقی مهم ارزیابی کرد و گفت: دبیرخانه رویداد کرمان ١٤٠٤ نیز در اتاق بازرگانی کرمان تشکیل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمان نقش رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها را در معرفی آثار تاریخی و غنای فرهنگی کرمان بسیار مهم ارزیابی نمود و بر افزایش تعامل با رسانه‌ها تاکید کرد.

شاهرخی برگزاری همایش بین المللی راه ابریشم با همکاری پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور، برگزاری کنگره ملی تاریخ ملی شهرسازی ایران، برپایی سمینار باستان شناسان ایران در جیرفت، برگزاری اختتامییه همایش ملی کتیبه سرباز و نیز رویداد ملی آیین ناملموس چوگان را از دیگر رویداد‌های مهم حوزه میراث فرهنگی استان در سال جدید اعلام کرد.

وی افزود: هفته میراث فرهنگی از ٢٩ اردیبهشت تا ٣ خرداد ماه برگزار و طی آن اشیای تاریخی کرمان که در موزه ملی ایران قرار دارند به موزه‌های کرمان از جمله باغ موزه هرندی منتقل و در معرض بازدید مردم قرار خواهند گرفت.

دیگر خبرها

  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • جشنواره چند رسانه‌ای وزارت میراث فرهنگی در کرمان برگزار می‌شود
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • انتشار فراخوان دوسالانه بین‌المللی «کارتون کتاب»
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون آغاز شد
  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • دومین جشنواره عکاسی سنندج با حضور ۵۰ عکاس ملی و بین المللی آغاز به کار کرد
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • دومین جشنواره ملی عکس سنندج آغاز شد