Web Analytics Made Easy - Statcounter

جو بایدن در انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها در سه ایالت فلوریدا، ایلینوی و آریزونا پیروز شد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک تایمز، جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا (باراک اوباما) و نامزد حزب دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ این کشور، در انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها در سه ایالت فلوریدا، ایلینوی و آریزونا از برنی سندرز سناتور ایالت ورمونت پیشی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس نتایج شمارش آرای انتخابات درون حزبی در ایالت فلوریدا، بایدن توانسته است ۶۲ درصد آرا را از آن خود کند و این درحالی است که سندرز تنها ۲۳ درصد آرای انجمن‌های حزبی در این ایالت را به خود اختصاص داد.

در ایالت ایلینوی نیز بایدن با اختصاص ۵۹ درصد آرای انجمن‌های حزبی، از سندرز پیش افتاد. سندرز نیز ۳۶ درصد آرا را به دست آورد.

در آریزونا نیز بایدن ۴۲ درصد و سندرز ۳۰ درصد آرا را به خود اختصاص دادند.

پیش از این نیز جو بایدن در چهار ایالت «آیداهو»، «میشیگان»، «میسوری» و «می‌ سی سی پی» برنی سندرز را مغلوب کرده بود.

تاکنون در تمامی انتخابات‌های مقدماتی حزب دموکرات، «جو بایدن» از رقیب اصلی خود «برنی سندرز» پیشی گرفته است. مرحله بعدی رقابت‌های انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها قرار بود بیست و چهارم مارس (پنجم فروردین) در ایالت «جورجیا» برگزار شود اما مقامات این ایالت از بیم شیوع ویروس کرونا انتخابات مقدماتی را به تعویق انداخته و به زمان دیگری موکول کرده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جو بایدن برنی سندرز انتخابات آمریکا انتخابات درون حزبی جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویر هوایی از متفرق کردن دانشجویان دانشگاه جنوب فلوریدا با گاز اشک‌آور (فیلم)



منیع:فرنگ نوشت

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک دانشگاه آمریکایی دیگر به جمع معترضان پیوست (فیلم) حمله پلیس آمریکا به یک استاد دانشگاه واشنگتن (فیلم) سرکوب دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه «تگزاس» (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصویر هوایی از متفرق کردن دانشجویان دانشگاه جنوب فلوریدا با گاز اشک‌آور (فیلم)
  • افزایش فشار دموکرات‌های آمریکا به بایدن؛ «نگذارید اسرائیل به رفح حمله کند»
  • درخواست نمایندگان دموکرات از بایدن برای ممانعت از حمله به رفح
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • نظرسنجی| پیشتازی اندک بایدن نسبت به ترامپ
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • نخستین ایالت آمریکا قطعنامه‌‌ای برای آتش‌بس غزه تصویب کرد
  • فیلم/ برداشتن حجاب ۴ زن مسلمان معترض در دانشگاه آریزونا
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • پلیمر کم آورد/ خروج قلندری موضوع درون تیمی است