Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا به ریاست سعید ناجی معاون سیاسی امنیتی استانداری و دبیری رضا کمالی زرکانی ، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سعید ناجی ضمن تاکید بر اهمیت توجه جدی همه دستگاه ها به هم افزایی در جهت پیشگیری و مدیریت این بیماری گفت : همه بخش ها موظف هستند نسبت به وظایف ارشادی و ایجابی خود نهایت دقت و سختگیری را به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر برخورد قاطع با برهم زنندگان آرامش روانی جامعه تاکید کرد و افزود : گاهی یک فیلم یا یک صوت نامناسب و مغرضانه می تواند آرامش جامعه را بر هم بزند و منجر به گسترش شایعه و نشر اکاذیب شود و دستگاه های قضایی و انتظامی موظف اند این موارد را پیگیری و به صورت قانونی برخورد قاطع نمایند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان اضافه کرد : بوجود آمدن ویروس کرونا باعث موج سواری بدخواهان و معاندین کشور و مردم شده است و همه بخش ها به ویژه خبرگزاری ها و مطبوعات باید هوشیارانه با این هجمه ها مقابله کنند و همه دستگاه ها نیز موظف به همکاری هوشیارانه با ستاد مدیریت ویروس کرونا هستند .

ناجی به تشریح وظایف کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد مدیریت ویروس کرونا پرداخت و عنوان کرد : این کمیته وظیفه دارد با اقدامات و تولیدات خود جامعه را برای اجرای تصمیمات ستاد مدیریت ویروس کرونا آماده کند و در جهت تسریع این آمادگی باید از همه ظرفیت ها به نحو شایسته استفاده شود.

وی به ظرفیت های خبری استان اشاره کرد و گفت : هرمزگان به دلیل شرایط خاص خود از قدرت رسانه ای ویژه ای برخوردار است و با توجه به در پیش بودن نوروز باید تمهیدات و برنامه ریزی جدی برای مردم و ماندن آن ها در خانه صورت پذیرد.

در ادامه ، رضا کمالی زرکانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به تشریح برنامه های فرهنگی و هنری ستاد ویروس کرونا پرداخت و گفت : جشنواره موسیقی تک نفره، جشنواره استند آپ کمدی ، ایجاد کمپین کرونا را جدی بگیریم و کمپین در خانه بمانیم با حضور هنرمندان مطرح و شخصیت های برجسته فرهنگی و هنری ، جشنواره کاریکاتور کرونا، تولید برنامه های فرهنگی و هنری ویژه کودکان از جمله هر روز یک کتاب بخوانیم ، هر روز یک قصه و ... از جمله عمده ترین برنامه های کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی می باشد.

وی افزود : همه رسانه ها و مطبوعات استان و خبرگزاری ها با تمام ظرفیت و قابلیت مشغول اطلاع رسانی و آموزش همگانی به مردم هستند و چندین هلدینگ خبری کشوری نیز همکاری تنگاتنگی با رسانه های استان دارند و پوشش خبرهای ستاد مدیریت کرونا و به ویژه استاندار در سطح ملی بازتاب گسترده ای دارد.

گفتنی است : در ادامه ، اعضای کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد مدیریت ویروس کرونا هرمزگان از جمله صدا و سیما، سازمان تبلیغات ، شهرداری، نیروی انتظامی ، خانه مطبوعات و ... به بیان عملکرد و نظرات خود پرداختند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته فرهنگی و اطلاع رسانی ستاد مدیریت ویروس کرونا اطلاع رسانی ستاد مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران

به‌دنبال انتشار خبری در خصوص پلمب یک بیمارستان در شمال تهران به دلیل کشف حجاب، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس این خبر را تکذیب کرد و توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، ساعاتی پیش تصاویری در فضای مجازی منتشر و در توضیح آن ادعا شده بود که بیمارستان محب مهر در شمال تهران به دلیل کشف حجاب پلمب شده است. در پی این ادعا اما مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت موصوع را تکذیب و اعلام کرد:‌ «درپی انتشار فیلم  پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می‌رساند که این موضوع کذب است. اصل ماجرا این است که پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، مشخص شد که دو بیمارستان محب مهر و هاشمی‌نژاد دارای یک در مشترک هستند و همین موضوع سبب اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور، نرده‌گذاری و پلمب این در شده است.»

در ادامه این اطلاعیه با تاکید بر اینکه «فعالیت هر دو بیمارستان در حال انجام است»، آمده است:‌ «هر بیمارستان در ورودی مجزایی هم دارد که برای تردد مراجعین است.»

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس همچنین در پایان تاکید کرده که «پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و آن تکذیب می‌کند. از مردم نیز درخواست می‌شود تا اخبار را از  رسانه‌های رسمی کشور پیگیری کنند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد