Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@13:36:49 GMT

تامین کالاهای اساسی در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۷۷۳۲

تامین کالاهای اساسی در خراسان شمالی

حسن وحیدی روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای پاسخ به نیاز استان در شب عید، ۲ هزار و ۱۵۰ تن شکر در بازار توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه این محصول برای مصرف اصناف و خانوار عرضه می شود افزود: هزار و ۵۰۰ تن از شکر تنظیم بازار، برای مصرف خانوار توزیع می شود و مابقی سهم صنوف از جمله آبنبات ریزان و قنادان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: شکر مورد نیاز خانوار، در بسته های ۹۰۰ گرمی، با قیمت ۴۹ هزار و ۷۰۰ ریال عرضه می شود.

وی خاطرنشان کرد: توزیع ۳۵۰ تن برنج هندی و نیز ۲۵۵ تن برنج پاکستانی از دیگر برنامه های تنظیم بازار شب عید است.

وی تصریح کرد: برج پاکستانی، با قیمت ۸۶۵ هزار ریال به ازای هر کیسه ۱۰ کیلوگرم میان مددجویان نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، جامعه هدف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کادر درمانی دانشگاه علوم پزشکی  توزیع می شود.

وحیدی گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و برای جلوگیری از ایجاد صف، این محصول صرفا میان جامعه هدف یاد شده توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۵۰ تن گوشت قرمز منجمد هم تامین شده است که با قیمت ۴۰۰ هزار ریال  به ازای هر کیلوگرم از این محصول، میان مددجویان نهادهای حمایتی، کادر درمانی و نیز جامعه هدف اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی توزیع می شود.

رییس اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی افزود: ۱۲۰ تن گوشت مرغ منجمد هم با قیمت مصوب ۱۲۰ هزار ریال به ازای هر کیلوگرم، برای پاسخ به نیاز مردم، در شب عید توزیع می شود.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است.

برچسب‌ها بجنورد کالای اساسی خراسان شمالی ستاد تنظیم بازار کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد کالای اساسی خراسان شمالی ستاد تنظیم بازار کارآمدی دولت بجنورد کالای اساسی خراسان شمالی ستاد تنظیم بازار کارآمدی دولت خراسان شمالی توزیع می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: ارزش هر بسته معیشتی بیش از هفت میلیون ریال و شامل مواد غذایی اولیه مورد نیاز خانوار‌ها همچون برنج، ماکارانی، روغن، رب گوجه، و لپه است.

خادمی افزود:  برای تهیه این اقلام بیش از ۷۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: این مرکز همچنین تعدادی لوازم خانگی شامل تشک، پتو، آرام پز، چینی آلات و چمدان را به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بین زوج‌های نیازمند و خانواده‌های کم برخوردار توزیع کرده است.

مسئول مرکز خیریه و موکب جان نثاران حضرت زهرا (س) گفت: همه هزینه‌ها توسط خیران تامین و پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟ 
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در خراسان شمالی
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی درآذربایجان غربی
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود