Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان شهردار جیرفت گفت:با هدف کاهش و کنترل انتقال ویروس کرونا این هفته خیابان‌های منتهی به آرامستان و بهشت زهرای جیرفت مسدود خواهد شد.

"نعمت الله حسین زاده" در گفت‌وگو با ایسنا با توصیه به مردم به منظور رعایت هشدار های بهداشتی افزود:با توجه به شیوع ویروس کرونا و افزایش سرعت انتشار در سطح کشور در راستای شعار ملی «قطع زنجیره انتقال‌ ویروس کرونا و رعایت فاصله اجتماعی» نسبت به مسدود کردن خیابانهای منتهی به آرامستان و بهشت زهرای جیرفت اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسین زاده افزود: از شهروندان جیرفتی درخواست داریم که پنجشنبه این هفته و زمان تحویل سال از حضور در بهشت زهرای شهر جیرفت خودداری کنند. 

شهردار جیرفت با بیان اینکه در روز پنج شنبه هر هفته شاهد حضور جمعیت قابل توجه ای در محل بهشت زهرای جیرفت هستیم، اظهار کرد : این جمعیت خطر انتشار  ویروس را چند برابر می کند لذا با هماهنگی با مجموعه معاونت خدمات شهری و برای حفظ سلامت همشهریان ضمن انجام عملیات محلول پاشی و ضد عفونی خیابانهای منتهی به بهشت زهرای جیرفت قبل از عصر پنجشنبه، نسبت به مسدود کردن این خیابانها نیز اقدام خواهد شد.

حسین زاده با تاکید بر این موضوع که اینگونه محدودیت ها برای حفظ سلامت همه شهروندان است، خاطر نشان کرد: با عادی تر شدن شرایط اعمال محدودیت‌ها در بهشت زهرای جیرفت برداشته خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس جیرفت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: به دلیل بالا آمدن آب رودخانه تردد از روی پل دسترسی به پنج روستای شهرستان ثلاث‌باباجانی ممنوع شد. - اخبار استانها -

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه در دو روز گذشته 85 میلی‌متر بارندگی در شهرستان ثلاث‌باباجانی ثبت شده است اظهار داشت: راه تردد به پنج روستای این شهرستان از روی رودخانه عبور می‌کند و به دلیل بالا آمدن آب رودخانه، سطح پل دسترسی به این روستاها پوشانده شده است.

وی عنوان کرد: بنابراین هیچ پلی در این شهرستان تخریب نشده و تا زمانی که تراز رودخانه پایین نیاید تردد از این پل‌ها ممنوع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: درباره قطعی برق در روستاهای مرزی شهرستان ثلاث‌باباجانی هیچ گزارشی به ما نرسیده است.

یگانه با بیان اینکه در بخشی از شهرستان جوانرود ریزش کوه گزارش و مشکل رفع شد گفت: همچنین حدود 20 متر از آسفالت جاده دسترسی ازگله به دلیل بارش سنگین شسته شده بود که به طور موقت توسط نیروهای راهداری تسطیح شد که در موعد مقرر بازسازی شود.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • زائران حج در واقع سفیران جمهوری اسلامی ایران هستند
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • زائران حج، سفیران جمهوری اسلامی هستند
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • ممنوعیت تردد از پل دسترسی به ۵ روستای ثلاث‌باباجانی
  • قطعی برق در برخی مناطق شهرکرد