Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید اسمعیل پور در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه برای چهارشنبه آخر سال نیروهای عملیاتی در پنج ایستگاه با تمام امکانات و تجهیزات به‌صورت آماده‌باش در شهر سمنان بودند، ابراز داشت: از ساعت ۱۸ روز ۲۷ اسفندماه لغایت ۱:۳۰ بامداد تعداد ۲۷ مورد حادثه آتش‌سوزی جزئی در سطح شهر شامل حریق لاستیک، سطل‌های زباله و غیره به وقوع پیوسته است

وی افزود: در شب چهارشنبه‌سوری امسال علی‌رغم اطلاع‌رسانی و هشدارهای داده‌شده به خاطر شیوع ویروس کرونا بازهم شاهد حضور مردم در کوچه‌ها و معابر بودیم که نشان می‌دهد هنوز عده‌ای هشدارها را جدی نگرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای چهارشنبه آخر سال، ابراز داشت: نیروهای آتش‌نشانی از چند روز مانده به چهارشنبه آخر سال، بازدید و بررسی‌هایی از پارک‌ها و بوستان‌ها، فضاهای مقابل آپارتمان‌ها و هماهنگی پاک‌سازی از شاخ و برگ درختان، تخلیه سطل‌های زباله و جمع‌آوری لاستیک‌های فرسوده را انجام دادند.

اسمعیل پور در ادامه تصریح کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته این سازمان می‌توان تبلیغات گسترده و نشر پیام‌های آموزشی (پوستر و توصیه‌های ایمنی)، مونشن گرافی در فضای مجازی، نصب بنر، خبرگزاری‌ها و ارائه نکات ایمنی را اشاره کرد.

وی ضمن تشکر از افرادی که هشدارهای ایمنی این روزها را در قبال در خانه ماندن و عدم حضور در معابر و… را رعایت کردند، افزود: از مردم درخواست می‌شود به لحاظ حفظ سلامتی خود و خانواده از دیدوبازدید عید و حضور در تجمعات غیرضروری صرف‌نظر کنند و با حمایت و همدلی تا ریشه‌کن کردن این بیماری پا به‌پای مسئولان همراه باشند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا آتش سوزی تبلیغات زباله سازمان آتش نشانی شب چهارشنبه سوری بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی چهارشنبه آخر سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتشیار علیرضا رحیمی اظهار کرد: حریق پشت بام منزل واقع در تقاطع فرهنگ و جلال آل احمد در ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه ظهر امروز به سامانه تلفنی ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله همکاران از ایستگاه های ۲۲ و ۳۳ به محل اعزام شدند.

رئیس ایستگاه ۵ آتش نشانی مشهد افزود: آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن این حریق را کنترل و اطفا کردند اما کاوش به علت حجم لوازم موجود در محل طولانی شد.

طبق گفته وی علت این حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • میانگین ۴ دقیقه‌ای رسیدن به محل آتش‌سوزی‌ها در سمنان/ گرفتن ۲۱۴ حیوان موذی در یک سال
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی که بر سر آدمی می‌آورد
  • زباله و بلای خانمان‌سوزی بر سر آدمی می‌آورد