Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌السلام محمد بارانی صبح چهارشنبه در سخنرانی مجازی خود برای مردم مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه برای رفع گرفتاری‌ها باید به همه وسایلی که خداوند فرموده است متصل شویم، ابراز کرد: اهل‌بیت (ع) گفته‌اند که ما وسیله در خانه خدا هستیم.

وی با طرح این پرسش که چه کسی در خانه امام رضا (ع) رفته و دست خالی بازگشته است، افزود: همه اهل‌بیت (ع) این گونه هستند باید به آنها توسل کرد تا در خانه خدا را زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه مهدی‌شهر با ذکر روایتی از آیت‌الله بهجت (ره) بیان کرد: ایشان می‌فرمود من زمانی به حرم امام رضا (ع) رفتم و ایشان ۱۰ نکته به بنده گفتند که یکی از آن‌ها این بود که چه کسی به ما پناه آورد و ما او را پناه ندادیم و دست خالی او را برگرداندیم؟

بارانی با بیان اینکه آیا وقت آن نرسیده که ما به ولی‌نعمتمان یعنی امام رضا (ع) امام مهربانی‌ها توسل جوییم؟ بیان داشت: ما وقتی به حرم امام هشتم می‌رویم می‌گوئیم السَلامُ عَلیکَ اَیها الاماِم الرَئوف لذا باید از او بخواهیم چرا که هرچه داریم از او است.

وی افزود: باید بخواهیم که ان شالله این ویروس کرونا در کشورمان تضعیف شود و مردم ما سفا یافته و نجات پیدا کنند لذا باید به اهل‌بیت (ع) و امام رضا (ع) توسل کرد و از دور برای ایشان صلوات فرستاد. مردم کافی است دفتر شفا یافتگان امام رضا (ع) را مشاهده کنند از کشیش ایتالیایی که سرطان خون داشت تا بیماران صعب العلاجی که درمان شدند و این‌ها وسایل ارزشمندی برای زدن در خانه خدا هستند.

امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه باید همه از اهل‌بیت (ع) و امام رضا (ع) بخواهیم تا پناهمان دهد، ابراز کرد: باید توسل کرد تا مشکلات به زودی رفع شوند.

کد خبر 4881483

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدیشهر آیت الله بهجت خانه خدا ویروس کرونا محمد بارانی شیوع کرونا ویروس کرونا بوشهر ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی قزوین استانداری سمنان شیراز احتکار زاهدان مشهد امام رضا اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری مهر، امین اسدی، مشاور رئیس سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: بر اساس آمار وزارت بهداشت و درمان تا کنون ۴ نفر به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا شده‌اند که متأسفانه یک نفر فوت شده است، بنابراین انتظار می‌رود هموطنان نکات بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت: با توجه به اینکه شرایط تشخیص و درمان بیماری تب کریمه کنگو (مشترک بین انسان و دام) در کشور مهیا شده است، اما رعایت اصول بهداشتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

اسدی افزود: این بیماری با رعایت اصول بهداشتی مذکور شامل حذف کنه ناقل بیماری از طریق سمپاشی و حمام دادن دام‌ها و سمپاشی و ضدعفونی اماکن دامی طبق نظر دامپزشکی، خودداری از له کردن کنه با دست یا روی بدن دام، خودداری از تماس غشاهای مخاطی بدن (نظیر چشم و دهان) با ترشحات و خون دام آلوده، خودداری از کشتار دام در محل‌های غیرمجاز، تهیه گوشت مورد نیاز از محل‌های مطمئن و تحت نظارت دامپزشکی، نگهداری گوشت تازه دام به صورت کامل به مدت ۲۴ ساعت در دما ۲ تا ۴ درجه سانتیگراد (دمای یخچال)، روش‌های حفاظت شخصی در تماس با ترشحات و خون حیوان (پوشیدن دستکش، لباس بلند، چکمه، ماسک و عینک)، اجتناب از خوردن جگر خام و نیم پخته قابل کنترل است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه سازمان دامپزشکی کشور و اطلاع رسانی به موقع میزان ابتلاء در سال جاری نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته، همچنین این ویروس در برابر حرارت حساس است، بنابراین پختن گوشت باعث از بین رفتن آن می‌شود.

اسدی در پایان عنوان کرد: تولیدکنندگان و افرادی که در کشتارگاه‌ها و مراکز بسته‌بندی کار می‌کنند، در صورت ایجاد هر گونه زخم یا جراحت جلدی در حین کشتار و با بروز علائم بیماری، سریعاً به مراکز بهداشتی درمانی مراجعه کنند.

کد خبر 6097347

دیگر خبرها

  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • ادامه جنجال توسل‌جویی علم‌الهدی به شاهنامه | نمی‌دانستید منیژه، زن باده‌نوش و دختر دشمن ایران بود | این ابیات را هم بخوانید!
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند
  • منیژه، زنی که آفتاب تن برهنه اش را ندیده است / از محو شبانه نقاشی شاهنامه تا توسل به فردوسی برای حجاب!
  • منیژه ، زنی که آفتاب تن برهنه اش را ندیده است / از محو شبانه نقاشی شاهنامه تا توسل به فردوسی برای حجاب!
  • از بازیگوشی در رشد کودک تا بیزبیز فراموش‌کار در رشد نوآموز
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد