Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:54:41 GMT

احتمال نرخ بیکاری ۲۰ درصدی در آمریکا به دلیل کرونا

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۸۱۵۲

احتمال نرخ بیکاری ۲۰ درصدی در آمریکا به دلیل کرونا

شبکه خبری سی‌ان‌ان بامداد چهارشنبه به نقل از یک منبع در سنای آمریکا گزارش داد که «استیو منوچین» وزیر خزانه‌داری این کشور در دیدار سه‌شنبه خود (به وقت واشنگتن) با سناتورهای جمهوریخواه این موضوع را مطرح کرده است.

منوچین با بیان این مطلب از سناتورهای جمهوریخواه خواسته است که از لایحه بسته کمک مالی دولت فدرال برای تحریک اقتصاد آمریکا که به ۱ تریلیون دلار می‌رسد، حمایت کنند تا جلوی چنین پیامدی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر خزانه‌داری آمریکا همچنین در این دیدار گفته است که احتمال دارد پیامدهای همه‌گیری کووید۱۹ برای اقتصاد آمریکا بدتر از بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ باشد.

رهبران جمهوریخواه سنا هفته گذشته بسته پیشنهادی دموکرات ها در مجلس نمایندگان آمریکا را رد کردند. از آن زمان به بعد، خسارات وارده به شرکت‌هایی که مجبور شده‌اند به دلیل شیوع کرونا فعالیتشان را تعطیل کنند و همچنین ایالت‌های تحت قرنطینه، افزایش یافته است.

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا خواستار کاهش یا تعلیق مالیات‌های کسر شده از چک حقوقی همه آمریکایی‌ها حداقل تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ است.

اما دموکرات‌ها و کارشناسان مسائل اقتصادی می‌گویند تمرکز بر مالیات حقوق‌بگیران، باعث نادیده گرفته شدن کارگران اخراجی، از کار بیکار شدگان و افرادی می‌شود که به صورت ساعتی حقوق دریافت می‌کنند.

براساس آخرین آمارها، تاکنون بیش از ۵ هزار نفر در آمریکا به کرونا مبتلا شده و دست‌کم ۱۰۰ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به این ویروس از دست داده‌اند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس کرونا در ایران حمله بیولوژیکی آیت الله بطحایی حشد الشعبی چهارشنبه سوری جشنواره بهاره مجازی پاندمی حرم حضرت معصومه عمار صالحی منوچین خزانه داری آمریکا ویروس کرونا نرخ بیکاری بسته کمک مالی کروناویروس کرونا در ایران حمله بیولوژیکی آیت الله بطحایی حشد الشعبی چهارشنبه سوری جشنواره بهاره مجازی پاندمی حرم حضرت معصومه عمار صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد

ایسنا/خوزستان رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به پیش‌بینی افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی تردد در محورهای استان در تعطیلات پیش رو، بر لزوم رعایت قوانین مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.

سرهنگ سعید رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به آغاز بارندگی در محورهای کوهستانی مانند تاراز، اندیکا و ایذه رانندگانی که در این مسیرها تردد دارند توجه کنند احتمال وقوع سیلاب در مسیل‌ها و ریزش کوه در این محورها وجود دارد و باید مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند و شب تردد نداشته باشند.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در آخر هفته، حجم ترددها در حال افزایش است و روز شنبه هم تعطیل است و در چنین تعطیلاتی، ترددها ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش می‌یابند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: همیشه بیشترین کشته های تصادفات در حوادثی است که در روزهای پنجشنبه و جمعه رخ می‌دهد و بنابراین از رانندگان می‌خواهیم با رعایت سرعت ممطئنه، توجه به جلو و پرهیز از عجله و شتاب بی مورد رانندگی کنند.

رحیمی بیان کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر زمان جمع‌آوری محصول کشاورزان است، تصادفات بسیار زیادی مربوط به صنف کشاورزان که اغلب موتورسوار هستند رخ می‌دهد. دو روز پیش در حوادث ترافیکی خوزستان ۱۱ کشته داشتیم که بخش اعظمی از این کشته ها خدمات کشاورزی و مربوط به صنف برداشت محصولات کشاورزی بوده است و این مساله ضرورت آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی توسط متولیان امر به کشاورزان و کسانی که برداشت محصول را انجام می‌دهند را نشان می دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • عملیاتی شدن ۱۲۳ درصدی تعهد اشتغال استان کرمان در سال گذشته
  • کاهش ۲۳ درصدی حوادث کار در کرمانشاه
  • بازنگری در بودجه دانشگاه‌ها؛ طرح جمهوریخواهان برای فشار به دانشجویان ضدصهیونیستی
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را محکوم کرد
  • سهم ۶۰ درصدی کارگران مرکزی از آمار بیمه‌شدگان
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • ۱۰ شکاف بزرگ در روابط رژیم‌صهیونیستی با غرب طی جنگ طوفان الاقصی