Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:44:41 GMT

دستگاه کارت خوان در اتوبوس‌های خطوط شهری سمنان نصب شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۸۳۵۶

دستگاه کارت خوان در اتوبوس‌های خطوط شهری سمنان نصب شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید کاشی صبح چهارشنبه در نشستی با موضوع مقابله با کرونا در شهرداری سمنان پیرامون حوزه حمل و نقل شهری بیان کرد: همه اتوبوس‌های خطوط شهری علاوه بر دارا بودن دستگاه کارت خوان بلیط الکترونیکی به دستگاه کارت خوان بانکی نیز مجهز شدند تا جلوی شیوع بیش از اندازه بیماری کرونا گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نصب دستگاه کارت‌خوان در اتوبوس‌های خطوط شهری را یکی از راه‌های کاهش تماس بین مسافران، راننده و اتوبوس دانست و ابراز کرد: جلوگیری حداکثری از گسترش ویروس کرونا و برای حفظ سلامت شهروندان هدف این طرح است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سمنان با اشاره به اینکه کارت‌خوان در اتوبوس‌های شهری نصب شد تا آن دسته از مسافرانی که کارت بلیط الکترونیکی ندارند هنگام پرداخت کرایه دچار مشکل نشوند، تاکید کرد: استفاده از دستگاه کارت‌خوان تعبیه‌شده در اتوبوس خیال مردم را از بابت تماس فیزیکی آسوده می‌سازد.

کاشی با بیان اینکه ۵۰ درصد ناوگان تاکسی شهری سمنان مجهز به دستگاه کارت‌خوان بانکی هستند، ابراز کرد: شهروندان برای پرداخت کرایه خود می‌توانند از دستگاه‌های موجود در تاکسی‌ها استفاده کنند همچنین از مسافران می‌خواهیم تا هنگام سفرهای درون شهری خود با تاکسی از نشستن بیش از دو نفر در صندلی‌های عقب خودداری کنند.

کد خبر 4881521

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری سمنان ناوگان اتوبوسرانی کارت خوان الکترونیکی ویروس کرونا ویروس کرونا بوشهر ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا ایلام گرگان شهرکرد ماسک طبی قزوین استانداری سمنان شیراز احتکار زاهدان مشهد دستگاه کارت خوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6090334

دیگر خبرها

  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق روی دکل برق دستگیر شد
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست
  • رد طرح رایگان شدن اتوبوس‌های شهری مشهد در کمیته انطباق
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟