Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها همه‌جا صحبت از جولان ویروس کروناست؛ ویروسی که از چین شروع شده و دامن خیلی از کشورها از جمله ایران را هم گرفته است.

قدس آنلاین؛  همان‌طور که در جریان هستید ویروس کرونا ابتدا در کشور چین شیوع پیدا کرد و ظرف مدت کوتاهی همه‌گیر شد به‌طوری که هزاران نفر در چین مبتلا شدند و خیلی‌ها نیز به‌سبب مبتلا شدن به این بیماری جان خود را از دست دادند، حال چند وقتی ‌ است که کرونا به ایران نیز رسیده است ‌که بی‌توجهی نیز می‌تواند بر شیوع این ویروس دامن بزند و مبتلایان ‌را بیشتر کند، از این رو سازمان بهداشت جهانی وضعیت اضطراری اعلام کرده و به‌سرعت به‌دنبال شناسایی و ردیابی این ویروس در سراسر جهان است تا بتواند این شرایط را تحت کنترل بگیرد و هرچه زودتر از شیوع بیشتر این ویروس خطرناک و کشنده جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا، شاهد خدمات و تلاش‌های خالصانه متولیان بهداشت و درمان و تیم‌های درمانی در جای جای ایران اسلامی بودیم که بی‌وقفه در صف اول مبارزه با ویروس کرونا، ایثار و فداکاری را سرلوحه کار خود قرار دادند و در این راه بشردوستانه از جان روی برگرداندند و دل در گروی صیانت و حراست از جسم و جان بی‌شمار انسان‌های مبتلا و دردمند بستند.

بی‌تردید نقش‌آفرینی پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران‌ سختکوش در درمان بیماران مبتلا و نیز تلاش در جهت ریشه‌کنی و مبارزه با ویروس کرونا آن‌قدر ستودنی و والاست که قلم از بیان این جانفشانی‌ها قاصر و الکن است؛ سفیدپوشان دلسوزی که شبانه‌روز برای کمک به هموطنان بیمار، عاشقانه تمام هستی خود را نثار نظام سلامت کردند.

اما این ویروس در حال گسترش است و مهم‌ترین دستورالعمل برای مقابله با کروناویروس، برای مردم است و مردم باید در خانه‌ها و شهرهای خودشان بمانند، بهداشت فردی را رعایت و از ارتباطات و حضور در تجمعات، پرهیز کنند. اطمینان داریم که اگر دو، سه هفته این موارد رعایت شود، شاهد معجزه در کشور و شکست کرونا خواهیم بود.

09:33| راه اندازی 32کارگاه با ظرفیت تولید روزانه 20 هزار ماسک توسط بسیجیان استان مرکزی

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: ۳۲کارگاه با ظرفیت تولید روزانه ۲۰ هزار ماسک توسط بسیجیان راه انداری شد.

09:24|اقدامات عملیاتی قرارگاه پدافند زیستی سپاه کردستان در مهار کرونا

 نیروهای سپاه بیت‌المقدس استان پا به پای مردم برای مهار ویروس کرونا به صحنه آمده و اقدامات عملیاتی قرارگاه پدافند زیستی سپاه در کردستان اجرایی می‌شود.

09:17|مردم با ماندن در منزل سبب قطع زنجیره بیماری کرونا شوند

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم در خانه بمانند و ضمن حفظ قرنطینه خانگی سبب قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا انتقال شوند.

09:10|هتل‌های کرمانشاه در نوروز 99 مسافر نمی‌پذیرند

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: به منظور اقدامات پیشگیرانه از شیوع ویروس کرونا هتل‌های استان در نوروز مسافر نمی‌پذیرند

08:31|همت شبانه‌روزی 300 پاسدار و بسیجی برای مقابله با کرونا در رشت

 جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت از همت شبانه‌روزی ۳۰۰ پاسدار و بسیجی برای مقابله با کرونا در سطح شهرستان رشت خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ بسته‌ معیشتی بین محرومان شهرستان رشت توزیع شد.

08:27|هدیه سپاه به آسیب‌دیدگان اقتصادی کرونا؛ 15 هزار نفر در کرمان بسته معیشتی دریافت می‌کنند

معاون سپاه کرمان گفت: سپاه به ۱۵ هزار نفر از کسانی که شغل خود را به سبب شیوع کرونا از دست داده و در وضعیت بد اقتصادی قرار دارند بسته معیشتی اعطا می‌کند.

08:14|خود مراقبتی و در خانه ماندن شرط روند کاهشی بیماری کرونا در دو هفته نخست فروردین

رئیس انجمن ویروس‌شناسی ایران گفت: اگر ۴۰ درصد مردم خودمراقبتی و قرنطینه خانگی را رعایت کنند می‌توانیم انتظار داشته باشیم در دو هفته اول فروردین ماه امسال بیماری کنترل و شاهد روند کاهشی آن باشیم.

08:02|مشارکت هیئت‌های مذهبی در تهیه و توزیع بسته‌های خوراکی در بیمارستان‌های گیلان

 مسئول سازمان بسیج مداحان گیلان با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی شبانه‌روزی در حال کمک به مردم جهت مقابله با ویروس کرونا هستند گفت: توزیع بسته‌های خوراکی در بیمارستان‌های گیلان از جمله این خدمات جهادی است.
 

انتهای پیام /

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا کرونا در ایران کرونا ویروس مبتلایان به ویروس کرونا قربانیان ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی متقیان ظهر شنبه در همایش روز ملی شوراها اظهار کرد: ولایت و مردم دو رکن اصلی پایداری انقلاب اسلامی طی این سالیان هستند و این مردم بودند که با حضور پر شورشان موجب پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با بیان اینکه عامل تاب‌آوری جمهوری اسلامی حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، عنوان کرد: این شوراها هستند که مسبب قدرت گیری نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه مرتفع نمودن بسیاری از مشکلات در شوراها حاصل می‌شود، ابراز کرد: شورای اسلامی دقیقاً مقابل نظام استبدادی قرار دارد و اینچنین نظام‌هایی از مردم و مشارکت آنها غافل هستند.

متقیان بیان اینکه عوارض سنگین موجب کاهش ساخت و ساز و افزایش تخلفات در این خصوص می‌شود، خاطرنشان کرد: معماری ایرانی اسلامی در ساختمان سازی و این قبیل مباحث بسیار حائز اهمیت بوده و امروز سبک آپارتمان نشینی یکسری آسیب‌های را در پی دارد.

کد خبر 6090233

دیگر خبرها

  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • شیوع آفت سن گندم با گرم شدن هوا افزایش می‌یابد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • چیز‌هایی که فکر نمی‌کنید به کبدتان آسیب بزنند