Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@12:54:51 GMT

کاهش بیش از 70 درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۸۶۸۰

کاهش بیش از 70 درصدی مراجعه به مراکز معاینه فنی

مدیر ارتباطات ستاد معاینه فنی خودروهای تهران گفت: با توجه به تمدید مجوزهای معاینه فنی تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال 99 از سوی پلیس، میزان مراجعات به مراکز معاینه فنی بیش از 70 درصد کاهش یافته است.

محمدرضا گویا در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا در ارتباط با وضعیت فعالیت مراکز معاینه فنی در شهر تهران اظهار کرد: با توجه به تمدید مجوز معاینه فنی خودروهای تا پانزدهم اردیبهشت ماه سال 99 از سوی پلیس راهور، میزان مراجعات به این مراکز کاهش محسوسی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که بیش از 70 درصد مراجعات به مراکز معاینه فنی در روزهای پایان سال کاهش پیدا کرده است، گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده با گسترش ویروس کرونا ما هم در ستاد معاینه فنی تلاش کردیم علاوه بر رعایت اصول بهداشتی، توزیع دستکش و ماسک در کارکنان، به‌طور مرتب با همکاری سازمان آتش‌نشانی و شهرداری‌های مناطق ضدعفونی مراکز معاینه فنی را در دستور کار قرار دهیم.

مدیر ارتباطات ستاد معاینه فنی خودروهای تهران تصریح کرد: با در نظر گرفتن اولویت در خانه ماندن مردم در روزهای پایان سال و ایام نوروز و به‌منظور حفظ سلامت کارکنان، مراکز معاینه فنی تعداد نیروهای فعال را به حداقل رسانده و در مراکزی هم که فعال هستند یک شیفته از ساعت 7:30 الی 16 به ارائه خدمات خواهند پرداخت.

گویا با بیان این‌که مراکز فعال در ایام نوروز مراکزی نیستند که میزان مراجعات زیادی را پذیرا باشند و غالباً دو خطه هستند نیز گفت: شهروندان جهت اطلاع از وضعیت کاری مراکز در ایام تعطیلات نوروز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به ادرس inspection.tehran.irمراجعه نمایند.

انتهای پیام/ 4105

منبع: آنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد معاینه فنی خودروهای تهران معاینه فنی خودروهای مراکز معاینه فنی ستاد معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۸۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر

به گزارش خبرگزاری مهر، میزان تخلیه کالاهای اساسی شامل جو، ذرت، سویا، برنج، شکر و روغن در بنادر کشور طی فروردین ماه امسال معادل ۲ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۲۶۴ تن بود که در این بین جو رشد ۱۲۶ درصدی، ذرت رشد ۵۹ درصدی، سویا رشد ۱۴۹ درصدی، شکر رشد ۱۰۰ درصدی و روغن رشد ۳۰۴ درصدی داشت.

رشد ۱۲۶ درصدی تخلیه جو در فروردین‌ماه

میزان تخلیه جو طی فروردین‌ماه سال جاری معادل ۱۴۷ هزار و ۷۵۸ تن بود که حاکی از رشد ۱۲۶ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است و میزان تخلیه ذرت طی یک ماهه نخست ۱۴۰۳ معادل یک میلیون و ۲۹۷ هزار و ۳۳۸ تن بود که نشان‌دهنده رشد ۵۹ درصدی است.

تخلیه سه هزار و ۵۲۳ تن برنج

علاوه بر این میزان تخلیه سویا طی ۳۰ روزه نخست سال جاری معادل ۵۷۷ هزار و ۹۵۸ تن بود که رشد ۱۴۹ درصدی را نشان می‌دهد و میزان تخلیه برنج نیز طی مدت مذکور معادل سه‌هزار و ۵۲۳ تن بود.

رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر

این در حالی است که میزان تخلیه شکر طی یک ماهه نخست سال جاری معادل ۴۰ هزار و ۹۴۴ تن بود که حاکی از رشد ۱۰۰ درصدی این کالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته است و میزان تخلیه روغن در این ماه معادل ۱۲۲ هزار و ۷۴۳ تن بود که در خصوص این کالا نیز شاهد رشد ۳۰۴ درصدی هستیم.

به گزارش مهر، تعداد کامیون و واگن اختصاص یافته برای خروج کالاهای اساسی طی یک ماهه نخست سال جاری شامل ۸۲ هزار و ۷۰۱ دستگاه کامیون و سه‌هزار و ۴۴۶ واگن بود که از این تعداد هفت‌هزار و ۴۴۳ دستگاه به صورت حمل یکسره بوده است.

کد خبر 6087944 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • کاهش ۱۰ درصدی میزان حوادث ناشی از کار در سیستان و بلوچستان
  • هوشمندسازی و پایش تصویری حریم پایتخت/ کاهش بالغ بر ۵۰ درصدی تخلفات حریم
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • تخلیه ۲.۲ میلیون تنی ۶ قلم کالا در بنادر/ رشد ۱۰۰ درصدی تخلیه شکر
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق در استان کردستان
  • کاهش ۲ درصدی آمار طلاق کردستان در سال گذشته  
  • موارد مطرح شده شهروندان در تماس با سامانه پاسخگو ستاد معاینه فنی تهران
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون