Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ساعت ۲۰ و ۱۸ دقیقه ۱۶ مارس به وقت پکن، واکسن ترکیبی کروناویروس ۲۰۱۹ که گروه تحقیقاتی پروفسور چِن وِی در پژوهشکده علوم پزشکی فرهنگستان نظامی چین تولید کرده مجوز آزمایش بالینی را کسب کرد.

به گزارش ایمنا، گروه تحقیقاتی پروفسور چِن وی پس از رسیدن به وو هان در ۲۶ ژانویه با استفاده از امکانات مؤسسات برتر محلی، بر اساس نتایج موفق واکسن ابولا و با غنیمت شمردن هر ثانیه، تحقیقات روی داروسازی، فارماکودینامیک، داروشناسی و سم شناسی درباره کروناویروس جدید را انجام داد و به سرعت طرح واکسن ترکیبی کروناویروس جدید را ارائه داد و کار تولید آن تحت معیارهای «مقررات مدیریت و نظارت بر کیفیت دارو» و همچنین ارزیابی ایمن و مؤثر بودن واکسن‌های طرف ثالث و بررسی کیفی را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شامگاه ۱۶ مارس واکسن کروناویروس جدید تولید گروه پروفسور چِن وِی از بررسی ثبت تحقیقات بالینی گذشت و مجوز آزمایش بالینی را کسب کرد.

پروفسور چِن وِی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگاران رادیو و تلویزیون مرکزی چین توضیح داد: طبق معیارهای بین‌المللی و قوانین داخلی چین، امور آماده سازی اولیه برای تولید ایمن، مؤثر، با کیفیت تحت کنترل و گسترده واکسن کروناویروس جدید انجام شده است.

منبع: CRI

کد خبر 415522

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا پیشگیری از کرونا درمان کرونا شیوع کرونا واکسن کرونا چین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کروناویروس جدید پروفسور چ ن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد

حسام قربانعلی، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه عملیات اعزام زائران عمره که از روز سوم اردیبهشت آغاز شده بود با انجام ۲۲ پرواز به پایان رسید و از امروز ۱۳ اردیبهشت پروازهای بازگشت زائران عمره به کشور آغاز خواهد شد.

او اظهار کرد: عملیات اعزام زائران عمره پس از ۹ سال در قالب  توافق‌ بین جمهوری اسلامی ایران و دولت عربستان سعودی انجام شد و امروز پس از اعزام آخرین گروه زائران حج عمره عملیات بازگشت پس از ۱۰ روز  آغاز می شود.

قربانعلی  با بیان اینکه  بخش‌های مختلف هواپیمایی جمهوری اسلامی برای انجام مناسب این عملیات برنامه‌ریزی کردند گفت: از آنجا که با پایان عملیات حج مفرده، عملیات اعزام زائران حج تمتع نیز در پیش است، ما باید به گونه‌ای برنامه ریزی می‌کردیم که در زمان مربوط بتوانیم به بهترین شکل پاسخگوی زائران بیت‌الله الحرام باشیم. 

وی تاکید کرد: عملیات اعزام زائران عمره ۱۴۰۳ بامداد روز سوم اردیبهشت از فرودگاه امام خمینی (ره) آغاز شد و طبق هماهنگی با دیگر دستگاه‌های متولی مقرر شد با ۴۴ پرواز رفت و برگشت ۵ هزار و ۶۱۰ زائر اعزام شوند. 

وی یادآور شد: عملیات اعزام زائران عمره امسال از ۱۱ فرودگاه کشور شامل تهران، زاهدان، اهواز، تبریز، یزد، کرمان، بندرعباس، ساری، اصفهان و شیراز انجام شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر
  • آغاز ثبت‌ نام سربازان برای دریافت مشوق‌ های مهارت‌ آموزی از شنبه
  • انگیزه دانشجویان از تداوم اعتراضات؛ در کوی دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟
  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • بازگشت زائران عمره به کشور آغاز شد