Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی-مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: مردم خیر استان در جشن نیکوکاری امسال بیش از ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد افزود: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا شیوه انجام جشن نیکوکاری در روزهای ۱۴ تا ۱۶ اسفند ماه به‌صورت غیرحضوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار"عید را به خانه‌هایشان ببریم" برگزار شد، افزود: تاکنون مردم خیر استان خراسان شمالی در این جشن ملی ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کرده‌اند.

وی عنوان کرد: از این میزان کمک بیش از ۳۳۰ میلیون تومان نقدی و مابقی به‌صورت غیر نقدی در قالب کالا بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: کمک‌های نقدی مردم خیر استان از طریق روش‌های پرداخت غیرحضوری اهداشده است.

الهی راد با تأکید بر اینکه درگاه‌های پرداخت غیرحضوری تا پایان سال آماده دریافت کمک‌های مردم نیک‌اندیش استان است، اظهار کرد: سایت الکترونیکی امداد emdad.ir، شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* با کد ۰۵۸ از طریق تلفن‌های همراه، تلفن گویای نیکوکاری به شماره ۰۹۶۸۸۷، با کد ۰۵۸ و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ از روش‌های پرداخت غیرحضوری در جشن نیکوکاری به شمار می‌رود.

وی با یادآوری اینکه مردم استان در جشن نیکوکاری سال گذشته بیش از ۵ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند، گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری با مشارکت هرچه بیشتر مردم خیر از طریق درگاه‌های پرداخت غیرحضوری و الکترونیکی میزان کمک‌های مردمی به نیازمندان افزایش یابد.
 

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشن نیکوکاری ویروس کرونا پرداخت غیرحضوری جشن نیکوکاری خراسان شمالی مردم خیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام گفت: قاچاقچی کود به دلیل حمل کود شیمیایی برخلاف تشریفات قانونی در مرز مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان ایلام، سید مهدی محمدی اظهار کرد: قاچاقچی کود شیمیایی به دلیل حمل کود شیمیایی به قصد خروج از کشور در پایانه مرزی مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

وی افزود: شعبه اول بدوی شهرستان مهران به پرونده قاچاق ۴۰۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام اضافه کرد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز دانست و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

محمدی تصریح کرد: سربازان گمنام اداره اطلاعات مهران و ماموران گمرکات مستقر در پایانه مرزی مهران حین عبور دو دستگاه کامیونت باری، این کالاها را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 749579

دیگر خبرها

  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکار خود را فراهم کردند
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • معلمان نیکوکار زمینه آزادی همکارشان را فراهم کردند
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • پرداخت ۱۰۰۰ میلیاردی تسهیلات در آران و بیدگل