Web Analytics Made Easy - Statcounter

در بسته‌ای که با تصویب دولت برای حمایت از وضعیت معیشتی افرادی که در جریان ویروس کرونا دچار آسیب شدند، پرداخت نقدی به افراد با حداقل درآمد نیز وجود دارد.

بر این اساس، قرار شد تا برای حدود سه میلیون نفر که بین یک تا ۱.۵ میلیون خانوار را تشکیل می‌دهند مبلغی در چهار ماه پرداخت شود که اولین مرحله واریز آن ساعت ۲۴ امشب هم‌زمان با ۲۷ اسفند انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرداختی برای این حدود سه میلیون نفر به تناسب بعد خانوار است و مبلغی ثابت برای هر نفر نخواهد؛ به طوری که برای خانوار تک نفره ۲۰۰ هزار تومان، دو نفره ۳۰۰ هزار تومان، سه نفره ۴۰۰ هزار تومان، چهار نفره ۵۰۰ هزار و پنج نفره و بالاتر ۶۰۰ هزار تومان بوده که قرار است پرداخت این کمک بلاعوض طی هفته جاری انجام شود.

براین اساس میزان بسته حمایتی به خانواده طبق جدول ذیل خواهد بود:

تعداد اعضای خانواده  مبلغ پرداختی خانواده ۱ نفر ۲۰۰ هزار تومان خانواده ۲ نفر ۳۰۰ هزار تومان خانواده ۳ نفر ۴۰۰ هزار تومان خانواده ۴ نفره ۵۰۰ هزار تومان خانواده ۵ نفره و بیشتر ۶۰۰ هزار تومان

 

این خانوارها از بین یارانه بگیرانی گزیش شده‌اند که حداقل درآمد را داشته و مبلغ مورد نظر نیز به حساب یارانه آنها واریز می‌شود.

این حدود سه میلیون نفر مشمول یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی و کمک معیشتی ماهانه نیز می‌شوند.

گفته می شود مبلغ این واریزی با توجه به ابعاد خانوار از ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است.

پرداخت وام قرض الحسنه حمایتی همچنین قرار است به ۴ میلیون نفر بین یک و نیم تا ۲ میلیون تومان وام قرض الحسنه با اقساط ۳۰ ماهه و بازپرداخت ماهیانه ۸۰ هزار تومان پرداخت شود.

این وام بدون ضامن است و اقساط آن از کارت یارانه پرداخت می‌شود.

این وام ۱۲ درصد سود دارد که ۸ درصد آن را برنامه و بودجه پرداخت می‌کند. روز‌های پایانی اسفند ماه زمان پرداخت بسته حمایتی از افراد آسیب دیده از کرونا است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: یارانه حمایتی هزار تومان خانواده میلیون نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • رشد ۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • رشد۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • طرح یسنا؛ یارانه ۶۰۰ هزارتومانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟ + جزییات
  • رفع ابهامات حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب قراردادها
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • منابع و مصارف هدفمندی در بودجه ۱۴۰۳/ پیشنهاد پرداخت یارانه تشویقی کالابرگ الکترونیکی