Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین سیستانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس هر اقدامی که  به گسترش و شیوع ویروس کرونا در شهرستان منجر می‌شود طبق نظر ستاد استانی مقابله با کرونا لغو شده است و تحت کنترل قرار دارد.

وی ضدعفونی کردن خودروهای عمومی و باربری شامل اتوبوس‌ها، کامیون‌ها و تاکسی‌ها توسط شهرداری را  از جمله اقدامات  صورت گرفته برای پیشگیری از انتشار ویروس برشمرد و گفت: بر این اساس اقدامات لازم برای گندزدایی تمام مؤسسات و مراکز آموزشی و مساجد نیز در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اصفهان افزود: در مبادی ورودی شهر تیم‌هایی از بخش بهداشت و درمان، بسیج و سایر دستگاه‌های مربوطه مستقرند تا در شناسایی و کنترل موارد ابتلا به بیماری کرونا اقدامات لازم صورت گیرد.

وی لغو  برگزاری مراسم مذهبی، تعطیلی صنوفی مانند تالارها، چایخانه‌ها، کافه‌ها و دیگر اصناف که زمینه تجمع را فراهم می کنند و همچنین اماکن تفریحی را از دیگر اقدامات فرمانداری برای پیشگیری از شیوع کرونا برشمرد.

سیستانی به تمهیدات لازم برای جلوگیری از ورود مسافران در ایام نوروز به اصفهان اشاره کرد و اضافه کرد: در این راستا به مهمانپذیرها، هتل ها و دیگر اقامتگاه های عمومی و دولتی توصیه شده است که از پذیرش مسافر خودداری کنند.

وی بر لزوم آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی به مردم در باره روش‌های پیشگیری از ابتلای به بیماری کرونا تاکید کرد و گفت: مردم باید در نظر داشته باشند که کاهش تجمعات و ماندن در منزل، نقش مهمی در مدیریت و کنترل بیماری کرونا دارد.

فرماندار اصفهان تصریح کرد:  مردم نباید به شایعات و اخبار کذب در فضای مجازی در باره این بیماری توجه کنند و مطمئن باشند که مسوولان بیشتر از آنان نسبت به این موضوع حساس هستند و اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

وی به مردم توصیه کرد که برای کنترل این بیماری، آرامش خود را حفظ و از هرگونه اضطراب به دور باشند و اطمینان داشته باشند که اقدامات لازم برای حفط سلامت آنها توسط مسوولان بصورت شبانه‌روزی در حال انجام است. 

بر اساس آخرین آمار، تاکنون حدود ۱۵ هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۹۰۰ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده و پنج هزار نفر نیز بهبود یافته‌اند.

از این تعداد، یکهزار و ۱۷۵ بیمار مبتلا به کرونا در استان اصفهان(مجموع اصفهان و کاشان) شناسایی شده اند و این خطه رتبه سوم را در کشور پس از تهران و مازندران دارد.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استان‌های مازندران و اصفهان همچنان زنگ خطر جدی در زمینه شیوع کروناست و مردم به هیچ عنوان به این استان‌ها سفر نکنند.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا ابتلا به بیماری اتوبوس اصفهان شهرداری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اقدامات لازم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات

نشست صمیمانه اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان به مناسبت ۹ اردیبهشت، روز شوراها در باشگاه شماره ۲ شهرداری اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نشست صمیمانه اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان شامگاه یکشنبه _شانزدهم اردیبهشت‌_ با حضور رؤسا و اعضای شورا برگزار شد.

اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان در این جلسه به بیان دغدغه‌های خود در خصوص پیشرفت و توسعه شهر، همچنین اصلاح ساختارها و بهره‌گیری از فرصت‌ها پرداختند.

انتقال تجربیات ادوار شورای اسلامی شهر لازمه رشد و بالندگی شهر است‌

محمد نورصالحی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن عرض خیر مقدم به اعضای ادواری شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: شورای اسلامی شهر فرصتی برای خدمت به مردم است و بیان خاطرات، تجربیات و دیدگاه‌های مختلف زمینه‌ساز رشد و بالندگی شهر را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به نقش ادوار مختلف شورای اسلامی شهر اصفهان در پیشرفت شهر، گفت: انتقال تجربیات ادوار شورای اسلامی شهر لازمه رشد و بالندگی شهر است‌.

لزوم چاره‌اندیشی برای رفع مشکلات ترافیکی نصف جهان

حسین مولایی، رئیس اولین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان نیز با اشاره به ضرورت حل مسئله ترافیک در شهر اصفهان گفت: لازم است برنامه‌ریزی‌ها برای رفع این مشکل انجام شود.

تلاش اعضای ادوار شورای شهر برای شکوفایی شهر

عباس حاج‌رسولی‌ها، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این نشست گفت: ادوار مختلف شورای های اسلامی شهر یکی پس از دیگری پرچم خدمت را به دیگر اعضای دوره‌های بعدی می‌دهند تا زمینه شکوفایی شهر را فراهم کنند.

وی ادامه داد: شوراها فرصتی است تا به‌صورت مستقل برای شهر برنامه‌ریزی صورت گیرد و آن را به مسیر درست هدایت کنند.

لزوم صرفه‌جویی حداکثری در هزینه‌کرد اعتبارات شهرداری

فتح‌الله معین از دیگر رؤسای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است حداکثر صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات شهرداری به‌ویژه هزینه در مواردی که جزو مأموریت‌ها و مسئولیت‌های شهرداری نیست، اهتمام داشت.

وی اضافه کرد: بهره‌گرفتن از ظرفیت اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان برای همکاری در ارزیابی وضعیت موجود شهر و انتقال نقاط ضعف و قوت می‌تواند فرصتی برای شورای اسلامی فعلی باشد.

جایگاه شورا باید برای نمایندگان مجلس باز تعریف شود

علیرضا نصر اصفهانی رئیس پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان در این نشست گفت: جایگاه شورای اسلامی شهر با ربع قرن سابقه باید برای نمایندگان مجلس باز تعریف شود و لازم است نمایندگان مجلس به این جایگاه توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: شوراها پس از ۲۵ سال نیازمند خود اصلاحی و آسیب‌شناسی است و می‌تواند حرکتی ویژه در سطح کشور باشد.

به گزارش ایمنا، در پایان این مراسم لوح یادبود به خانواده‌های مرحوم امین‌پور و مرحوم بصیرت از اعضای ادوار شورای اسلامی شهر اصفهان اعطا شد.

کد خبر 750950

دیگر خبرها

  • ۴۰مبتلا به تب مالت در دیشموک/سه روستا دچار اپیدمی هستند
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • آغاز فعالیت سامانه ناپایدار همرفتی و وزش شدید باد از فردا
  • ترومای اجتماعی، طوفان خاموش
  • درمان سرمازدگی حیوانات + بررسی علائم و اقدامات لازم
  • فرونشست در اصفهان و خوزستان به بیش از ۷تا۱۰ سانتی متر رسید
  • آموزش؛ حلقه مفقوده در دیابت/ سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • هشدار بیماری زنگ زرد مزارع جو و گندم لرستان
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم