Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: با پیگیری دستگاه‌های اجرایی مختلف استان از صادرات ۷ کانتینر دستکش شامل ۱۰۹ میلیون جفت در مرز بازرگان ممانعت به عمل آمده بود که این میزان دستکش از دیروز در داروخانه‌های استان در حال توزیع است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه محمد مهدی شهریاری در جلسه ستاد مبارزه با کرونا اظهار کرد: با پیگیری دستگاه‌های مختلف استانی از صادرات ۷ کانتینر دستکش شامل ۱۰۹ میلیون جفت در مرز بازرگان ممانعت به عمل آمد و این میزان دستکش از دیروز در داروخانه‌های استان در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج عمومی ضدعفونی معابر شهری و روستایی به همت همه دستگاه‌های متولی  فردا در استان اجرا می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: بر اساس مصوبه ستاد استانی برگزاری مراسم پنجشنبه آخر سال نیز ممنوع است و از مردم درخواست داریم تا با تبعیت از این تصمیم از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا جلوگیری کنند.

شهریاری با بیان اینکه مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا باید اجرا شود، خواستار جدیت هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی در این زمینه شد.

وی با بیان اینکه تعلل و کوتاهی در اجرای مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا قابل پذیرش نیست، گفت: اجرای این مصوبات برای همه دستگاه‌های اجرایی و مردم لازم الاجراست.

استاندار آذربایجان‌غربی بر ضرورت کنترل مبادی خروجی شهرهای استان تاکید کرد و افزود: علاوه بر کنترل مبادی ورودی، محورهای خروجی شهرها نیز باید به صورت ویژه کنترل شود تا از خروج افراد مشکوک به کرونا جلوگیری شود که این موضوع از امروز با جدیت دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه افراد بهبود یافته پس از ترخیص از بیمارستان باید به مدت ۱۴ روز در استراحتگاه‌ها  نگهداری شوند، افزود: از افراد بهبود یافته انتظار می‌رود تا با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند در غیر این صورت برابر قانون با آنان برخورد می‌شود.

شهریاری از اصناف غیرضروری درخواست کرد تا با تعطیل کردن مغازه‌هایشان به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا به کادر درمان کمک کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا آذربایجان غربی تراکتور استاندار آذربایجان غربی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی

دریافت 15 MB

به گزارش خبرنگار مهر، تقویت سامانه بارشی موجب بارش برف بهاری به همراه تگرگ در شهرهای مهاباد، سلماس و ارومیه شده است.

کد خبر 6098170

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۰۰۰ کلاه ایمنی بین راکبین موتور سیکلت آذربایجان‌ غربی‌
  • مصوبات شورای ساماندهی مبادلات مرزی آذربایجان غربی اجرایی شود
  • روانسازی تردد در پایانه‌های مرزی آذربایجان‌غربی ضروری است
  • معلمان پرچم‌دار زنده نگه‌داشتن هویت ایرانی در نوجوانان هستند
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • ۱۶هزار و ۵۵۴صندوق رأی در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین توزیع شد
  • توزیع کارت تردد خبرنگاران برای پوشش خبری انتخابات استان تهران
  • اهداء ۲ دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر سلماس
  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • بازش برف و تگرگ بهاری در شهرهای آذربایجان غربی