Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سیدسیف‌الدین موسوی نیارکی با اشاره به مراسم پنج‌شنبه پایان سال اظهار کرد: از شهروندان خواهشمندیم که در پنج‌شنبه پایان سال به آرامستان‌ها مراجعه نکنند تا ازدحامی ایجاد نشود.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری قم با تاکید بر این‌که بسته‌شدن درهای بهشت معصومه (س) و دیگر آرامستان‌های شهر در پنج‌شنبه پایان سال طبق نظر شورای تامین و نهادهای مرتبط خواهد بود گفت: با توجه به اینکه تجمعات باعث افزایش درصد شیوع مردم به کرونا می‌شود از مردم خواهشمندیم از حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند تا نیازی به بستن درب‌ها یا دیگر مسائل نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی تاکید کرد: ازدحام جمعیت موجب انتقال ویروس می‌شود. امیدواریم مردم همراهی کنند تا به زودی این مشکل و بحران را پشت سر بگذاریم.

وی گفت: قرائت فاتحه و یاد اموات قطعا با توجه به شرایط فعلی ثواب حضور بر سر مزار را دارد و امید است مردم از منازل خود خارج نشوند.

کد خبر 493708 برچسب‌ها كرونا در ايران استان قم

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران استان قم آرامستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۹۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرسبزی استان همدان، پس از بارش‌های بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ بهار با نسیم و بارانش، کم کم دامن طبیعت را سرسبز و مردم را شادمان می‌کند.

قطرات زیبای باران با زدودن گرد و غبار از چهره شهر‌ها و روستاها، طراوت و شادابی را برای دیار تاریخی و زیبای همدان به دنبال داشته و موجب شادی مردم به ویژه کشاورزان و روستاییان و البته علاقه‌مندان به طبیعت استان شده است.

رویش انواع گل‌های وحشی بهاری در ارتفاعات و کوهستان‌ها که همچون مخملی رنگارنگ با نم نم باران و بوی خاک خیس درهم آمیخته، این روز‌ها با بارش مداوم باران شور و شوق زندگی را در این طبیعت بیش از پیش جاری ساخته است.

امروز موقتاً بارندگی‌ها در استان همدان قطع شده؛ اما در روز‌های دوشنبه و سه شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، دوباره شاهد بارش‌هایی همراه با رعد و برق به ویژه در مناطق شمالی استان همدان خواهیم بود.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان، دمای روزانه‏ هوا از سه شنبه تا پایان هفته، نسبتاً محسوس کاهش می‌یابد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آتشنشانان شوش ۵۶ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • تشکیل ۱۰۰ فقره پرونده تخلفات انتخاباتی دور اول در مازندران
  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • پایان بدون توافق روز اول مذاکرات قاهره درباره غزه/ گفت‌وگوها احتمالا یک هفته طول بکشد
  • مردم از تردد و توقف در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند
  • سرسبزی استان همدان، پس از بارش‌های بهاری
  • هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند