Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:34:42 GMT

همدردی لاریجانی با خانواده جان باختگان بانک‌ها

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۹۴۸۲

همدردی لاریجانی با خانواده جان باختگان بانک‌ها

رئیس مجلس در دیدار با رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی و مدیر عامل بانک ملی ایران، از خدمات فعالانه شبکه نظام بانکی به مردم در شرایط بحران کرونا ‌ تشکر و قدردانی کرد. ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و مدیر عامل بانک ملی ایران، از خدمات فعالانه شبکه نظام بانکی به مردم در شرایط بحران کرونا ‌ تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماس تلفنی لاریجانی با 4 استاندار برای آخرین وضعیت مقابله با کرونادرخواست لاریجانی از سردار اشتری برای مدیریت سفر در شرایط بحران کرونا

وی همچنین با اظهار همدردی و  تسلیت به مناسبت جان باختن شماری از کارکنان خدوم‌ شبکه بانکی کشور  براثر ویروس کرونا و در جریان روند خدمت به مردم، برای آنان رحمت واسعه و برای خانواده هایشان از خداوند متعال، خواستار صبر و شکیبایی شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اقدامات بانک‌ملی‌ایران‌ و دیگر بانک‌های کشور در ارائه گسترده خدمات الکترونیک به مردم افزود: توسعه این گونه خدمات، باعث کاهش مراجعات حضوری  به شعب، پایین آمدن حجم ترددهای غیرضروری در شهرها و  گامی موثر در  قطع چرخه انتقال این این ویروس به حساب می آید.

لاریجانی در این دیدار همچنین  توصیه‌های لازم را به نظام بانکی برای مراعات هرچه بیشتر وضعیت صاحبان کسب و کار  و  امهال در بازپرداخت وام های آنان مطابق ضوابط جدید و  مشکلات مالی ناشی از بحران کرونا ارائه کرد.  

در ابتدای دیدار حسین زاده رییس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و مدیر عامل بانک ملی، گزارشی از  روند خدمات بانکی کشور و تسهیلات درنظرگرفته شده برای صاحبان صنایع و مشاغل با توجه به شیوع ویروس کرونا  به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط علی اردشیر لاریجانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بحران کرونا بانک ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۹۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری

فاطمه زارع رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد گفت: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آنها اقدام و قراراست با حفر چاه‌های متعدد و سایر راهکار‌ها رفع گردد.

به گفته او: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر از جمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه‌ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این جلسه از کمیسیون با توجه به إرائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماند‌های مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • بزودی صدور دسته چک منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان خواهد شد
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • حمایت نمایندگان مجلس از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست