Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده به‌واسطه شیوع ویروس کرونا، مردم تا سه ماه برای پرداخت مبلغ قبض گاز خود فرصت دارند.

قدس آنلاین؛ محمد عسگری افزود: بر اساس تصمیم‌های گرفته شده، قرائت کنتورهای خانگی و تجاری گاز با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تا اطلاع ثانوی به صورت مراجعه حضوری انجام نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشترکان برای اعلام رقم کنتور، دریافت قبض و نحوه پرداخت خود نگرانی نداشته باشند، زیرا در هر استان، اطلاع‌رسانی از طریق روش‌های موجود در هر شرکت اعم از پورتال‌ها، پیامک، شبکه‌های صدا و سیمای استانی و شبکه‌های اجتماعی به مشترکان انجام می‌شود.

سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: مردم در استان تهران برای اعلام رقم کنتور، دریافت قبض و نحوه پرداخت خود می‌توانند با شماره ۴- ۸۱۹۷۲۵۰۱ تماس بگیرند یا حرف H را به شماره ۲۰۰۰۱۷۰۱ پیامک کنند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شرکت ملی گاز ایران مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران قبض گاز پرداخت قبض گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان

رئیس کل دادگستری خوزستان از وصول مطالبات دولت از شرکت‌های صنایع نفتی، فولاد، پتروشیمی و سیمان با ورود دستگاه قضایی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: با هدف همیاری دولت در پرداخت یارانه‌ها و سایر بدهی‌ها به مردم، با حکم قانون و دستورات قضایی صادره به سازمان امور مالیاتی کشور مطالبات دولت از شرکت‌های صنایع نفتی، فولاد، پتروشیمی و سیمان در استان خوزستان به میزان 19  هزار میلیارد تومان وصول و به حساب خزانه کل واریز شد.

وی ادامه داد: همچنین 5 هزار میلیارد تومان از بدهی‌های مالیاتی شرکت‌های خصوصی به دولت نیز به حکم قانون و پیگیری‌های قضایی این مرجع وصول شد.

دهقانی افزود: در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر پرداخت عوارض آلایندگی به عنوان حقوق عمومی و عامه مردم استان خوزستان که در مجاورت شرکت‌های بهره بردار مناطق نفت خیز زندگی می‌کنند؛ مبلغ 7 هزار و 200 میلیارد تومان به عنوان عوارض سهم مردم از دولت به حکم قانون و دستور قضایی از شرکت‌های بهره بردار مناطق نفت‌خیز جنوب اخذ شد.

رئیس دادگستری خوزستان گفت: ضمن اینکه در خلال اقدامات صورت گرفته، تولید و صادرات کالا متوقف نشد و حقوق کارگران واحد‌های تولیدی مذکور بدون هرگونه اختلالی پرداخت شد.

قابل ذکر است مبلغ 8 هزار و 300 میلیارد تومان از معوقات حق آلایندگی خوزستان با پیگیری دادگستری استان سابق بر این وصول شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قطع گاز در رشت
  • فرصت کوتاه برای رشد جمعیت
  • سپ دوباره پیشتاز شد
  • وصول ۱۹ هزار میلیارد مطالبات دولت از صنایع خوزستان
  • آشنایی با انواع غرفه های نمایشگاهی به همراه تعرفه ساخت
  • مشترکان بد مصرف برق هزینه ۵ برابری تولید را باید بپردازند
  • مانوین چه فرصت‌هایی برای صنایع خلاق ایران ایجاد می‌کند؟
  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • قیمت خودروهای برقی وارداتی چند ؟ / برای ثبت‌نام مرحله اول تا فردا فرصت دارید
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران