Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران گفت: با تدابیر ویژه برای مقابله با ویروس کرونا هم اکنون تمام قراردادهای عملیاتی ژئوفیزیکی و حفاری اکتشافی با وجود کاهش نفرات فعال در منطقه در حال انجام است.

 

 

سید صالح هندی اعلام کرد: با یاری خداوند متعال، تلاش همکاران و پیمانکاران زحمتکش و تدابیر ویژه برای مقابله با بیماری کرونا، با توجه به وضعیت خاص پروژه‌های مدیریت اکتشاف، هم اکنون تمام قراردادهای عملیاتی ژئوفیزیکی و حفاری اکتشافی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران، هشت پروژه عملیاتی ژئوفیزیکی و ژئوشیمیایی، هفت موقعیت حفاری در مرحله اجرا یا تجهیز کارگاه و سه مرکز ستاد هماهنگی و پشتیبانی عملیات در تهران، ری و کوار شیراز در ایام تعطیلات عید با حداقل ممکن حضور و جابجایی کارکنان، فعال هستند.

 

هندی با بیان اینکه مدیریت اکتشاف با هدف هماهنگی با ستاد مقابله با ویروس کرونا در وزارت نفت، اقدام به تشکیل کمیته ای با همین عنوان به منظور پیشگیری و مقابله با این بیماری کرده است، گفت: به عنوان نخستین اقدام، نقاط حساس و عملیاتی شناسایی و بسته های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی کننده، الکل و ماسک به این مناطق ارسال شد.

 

وی افزود: همزمان در واحد ستادی مدیریت اکتشاف نیز اقلام بهداشتی مورد نیاز کارکنان تهیه و توزیع شد. همچنین طی برگزاری جلسه با مسئولان امر مقرر شد برنامه دورکاری بخش هایی که قابلیت انجام دارد، اجرایی شود.

 

هندی، تغییر سیستم ورود و خروج کارکنان از حالت لمسی به تشخیص چهره، حذف ماموریت های اداری غیر ضروری، برگزاری مستمر جلسه های کمیته پیشگیری و سلامت، اطلاع رسانی های مستمر به کارکنان در زمینه راههای پیشگیری و مقابله با کرونا، افزایش زمان نوبت کاری ها و به حداقل رساندن جا به جایی و ترددها و ... را از دیگر اقدام های مدیریت اکتشاف در زمینه مقابله با شیوع این بیماری برشمرد. 

 

به گفته این مقام مسئول، خوشبختانه تاکنون هیچ مورد ابتلایی در مجموعه مدیریت اکتشاف به این ویروس مشاهده نشده است.

 

به گزارش «انرژی امروز» از شرکت ملی نفت ایران، وی افزود: پراکندگی شدید جغرافیایی پروژه‌ها از سرخس و بندرگز تا ماهشهر و اروند کنار و بوستان‌آباد و جازموریان در دریا و خشکی و وسعت بالای مناطق عملیاتی به ویژه عملیات ژئوفیزیک که داریم مدیریت کار را در وضعیت فعلی دشوار کرده است اما با تدابیر وپژه همه فعالیت ها در جریان است. 

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: مدیریت اکتشاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی،بعدازظهر ۶ اردیبهشت، ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به‌دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوءتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور بازگردانده شدند.


دیگر خبرها

  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • مشکلات مالی، دانشگاه انگلیسی را به مرز نابودی رساند
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • بازگشت ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند