Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@23:21:44 GMT

 آمار بیماران کرونایی در جنوب کرمان به ۴ نفر رسید 

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۹۷۲۲

 آمار بیماران کرونایی در جنوب کرمان به ۴ نفر رسید 

اصغر مکارم گفت: با توجه به دریافت نتایج آزمایشات تا روز گذشته سه مورد از شهرستان های کهنوج، عنبرآباد و جیرفت مثبت اعلام شد متاسفانه امروز نیز یک مورد مثبت از شهرستان قلعه گنج به آمار مبتلایان کرونا در جنوب کرمان اضاف شد.

«اصغر مکارم» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در ادامه اطلاع رسانی های قبلی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، آخرین وضعیت ویروس کرونا در جنوب کرمان تا این لحظه حکایت از بستری شدن ۲۶۶ نفر بیمار ریوی مشکوک به کرونا بستری در بیمارستان های کهنوج و جیرفت دارد که از این تعداد ۱۲۶ نمونه گیری تشخیص کرونا انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: با توجه به دریافت نتایج آزمایشات تا روز گذشته سه مورد از شهرستان های کهنوج، عنبرآباد و جیرفت مثبت اعلام شد متاسفانه امروز نیز یک مورد مثبت از شهرستان قلعه گنج به آمار مبتلایان کرونا در جنوب کرمان اضاف شد.


وی ادامه داد: با توجه به این که بیمار کرونایی بستری در بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج بیماری های زمینه ای بود متاسفانه شب گذشته فوت شد.

 

مکارم اظهار کرد: شکست کرونا تنها با رعایت نکات بهداشتی و قطع زنجیره انتقال ویروس امکان پذیر است بنابراین مردم جنوب کرمان برای حفظ جان خود، خانواده و اطرافیان از ترددها و مسافرت های غیر بپرهیزید.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۹۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد

سرهنگ محمود کرمشاهی گفت: این یگان در چهار ماه گذشته ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان را با همکاری سایر نهاد‌های مرتبط رفع تصرف کرده است.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی این اراضی با برآورد کارشناسی انجام شده نزدیک به یک هزار میلیارد ریال برآورد شده که بیشتر در شهر‌های جیرفت، رودبار جنوب، قلعه گنج، فاریاب و کهنوج بوده است.

سرهنگ کرمشاهی ضمن تشکر از حمایت‌های دستگاه قضایی و نیرو‌های انتظامی یادآور شد: پرسنل یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در طول شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی برای اقدام به رفع تصرف اراضی از دست زمین خواران هستند و مردم می‌توانند با شماره تلفن ۱۶۵۶ گزارشات خود را اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر میزان تولد نوزاد مبتلا به تالاسمی/ تهران حدود ۲ هزار بیمار تالاسمی دارد
  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • طلا هفته معاملاتی جدید را در محدوده مثبت آغاز می‌کند؟ / شتاب بیت‌کوین با افت آمار اشتغال
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب سرزمین های اشغالی | جزئیات آمار مقاومت عراق در ۲۰۰ روز پس از طوفان الاقصی
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • سیگنال مثبت شفافیت؛ عامل رشد چشمگیر قراردادها در سال گذشته
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد