Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@14:56:28 GMT

دادستان جدید کرمانشاه معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۰۹۹۲۴

دادستان جدید کرمانشاه معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه امروز با حضور اعضای شورای تامین استان در محل دادسرای کرمانشاه برگزار شد.
در این مراسم از رحمات محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب پیشین کرمانشاه تقدیر و شهرام کرمی به عنوان دادستان جدید معرفی شد.
استاندار کرمانشاه در این مراسم از زحمات محمدحسین صادقی دادستان پیشین کرمانشاه قدردانی و انتصاب شهرام کرمی دادستان جدید را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هوشنگ بازوند در ادامه افزود: سال ٩٨ بسیار پرتلاطم و پرحادثه بود و به این لحاظ از همه زحمتکشان عرصه خدمتگزاری، خانواده قضایی و مدیران استان تشکر می کنم.
بازوند در این مراسم به تلاش های صورت گرفته برای کنترل و مقابله با شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و از پزشکان شرافتمند، پرستاران ایثارگر و خانواده بهداشتی درمانی و مردم کرمانشاه تشکر کرد.
مقام ارشد استان همراهی صورت گرفته برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و اظهارداشت: در سال جدید برای همه مردم و مسوولین آرزوی توفیق روزافزون دارم ولی در تعطیلات باید همه متحد شویم و درخانه بمانیم.
وی افزود: باید همه آمادگی داشته باشیم که در دوران پساکرونا مسیر توسعه استان را با سرعت بیشتری پیگیری کنیم و به یقین نیازمند همکاری و همراهی خانواده قضایی نیز هستیم.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا اعضای شورای تعطیلات خانواده دادستان عمومی و انقلاب معارفه بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۰۹۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، بهمن ریحانی اظهار کرد: پیش بینی می‌شود که ۳۵ تا ۴۰ هزار در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه بازی دراز در شهرستان سرپل ذهاب در استان کرمانشاه حضور پیدا کنند.

وی افزود: برنامه بزرگداشت عملیات غرورآفرین بازی دراز چهاردهم اردیبهشت ماه در ارتفاعات بازی دراز واقع در شهرستان سرپل ذهاب برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راهپیمایی روز قدس امسال و انتخابات سال گذشته مردم حضوری باشکوه داشتند که همین حضور باشکوه به کشور عزت و قدرت افزون داد و دشمنان کشور را ناامید ساخت.

وی افزود: عزت ما در تجمعات بزرگ مانند گرامیداشت حماسه بازی دراز است که منجر به قدرت روز افزون انقلاب اسلامی خواهد شد

ارتفاعات سخت‌گذر بازی‌دراز با قله‌های بلند و شیب‌های تند و بریدگی‌های ممتد از اهمیت ویژه‌ای در منطقه مرزی استان کرمانشاه برخوردار است و هرساله هزاران نفر را با پای پیاده به سمت این قرارگاه برای تجدید پیمان با رشادت‌های دوران دفاع مقدس می‌کشاند

بابلی فرماندار شهرستان سرپل‌ذهاب در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای شرکت‌کنندگان در مراسم بزرگداشت عملیات بازی‌دراز، تصریح کرد: مراسم اول یادواره شهدای بازی‌دراز شامگاه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه در کنار بقعه احمدبن‌اسحاق برگزار می‌شود و از صبح ۱۴ اردیبهشت‌ماه برنامه صعود به ارتفاعات بازی‌دراز را خواهیم داشت که همه امکانات لازم در نظر گرفته‌شده است.

دیگر خبرها

  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • وجود بیش از ۲۰ نوع خوراک دارویی و بیش از ۸۰ نوع خوراک بومی در کرمانشاه
  • بازار داغ گیاهان دارویی در کرمانشاه+ تصویر
  • پیش بینی صعود ۴۰هزار نفری به ارتفاعات بازی دراز
  • یک سفر خبری خوشمزه!
  • چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار توسط مردم معرفی شدند
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند