Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- باشگاه یوونتوس با مثبت اعلام شدن تست کرونای بلیز ماتویدی، وارد بحرانی عمیق شده است.
به گزارش آریا، پس از دنیله روگانی، باشگاه یوونتوس اعلام کرد که بلیز ماتویدی، هافبک فرانسوی این تیم هم به ویروس کرونا (کووید 19) مبتلا شده است و در قرنطینه خانگی به سر می‌برد. کشور ایتالیا با بیش از 31 هزار مبتلا به ویروس کرونا، در حال حاضر یکه تاز آمار دنیا از این لحاظ محسوب می‌شود و همین مسئله باعث شده تا بحران همه گیر در این کشور، گریبان باشگاه یوونتوس را هم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه یوونتوس امروز اعلام کرد که  جواب آزمایش ابتلای بلیز ماتویدی بازیکن فرانسوی این تیم که به صورت داوطلبانه در قرنطینه بوده به ویروس کووید 19 (کرونا) مثبت بوده است.

- شمار کرونایی‌های لیگ NBA به هفت نفر رسید. باشگاه بروکلین نتس رسما تایید کرد چهار نفر از کارکنان این مجموعه به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. به گزارش NYpost، بنابر اعلام آن‌ها از چهار مورد مثبت، یک بازیکن علائم این بیماری را آشکارا از خود نشان می‌دهد و بیماری در سه نفر دیگر حالت پنهان دارد. تمامی این چهار بازیکن از سایر اعضای تیم جدا شده و تحت مراقبت تیم پزشکی هستند. اشاره‌ای به نام هیچ یک از آن‌ها نشده است. نتس به تمامی افرادی که اخیرا با بازیکنان این باشگاه در تماس بوده‌اند از جمله رقیبان اخیر، هشدار داده است تا پیگیر وضعیت سلامتی خود باشند. آن‌ها در آخرین بازی خود در شرایط نرمال، برابر لس آنجلس لیکرز بازی کرده بودند.

- به نظر می رسد که تعطیلی 6 هفته ای بازی های تنیس خیلی طولانی تر باشد. دومین گرند اسلم سال در سال 2020 به آخرین گرند اسلم تبدیل شد. به گزارش ESPN، مسابقات اوپن فرانسه، ملقب به رولاند گاروس كه دومین گرند اسلم فصل دنیاى تنیس است، به دلیل شیوع ویروس كرونا، 4 ماه به تعویق افتاد. این مسابقات هر ساله در خرداد ماه برگزار مى شود و به این ترتیب، رولاند گاروس آخرین گرند اسلم سال 2020 خواهد بود. این مسابقات قرار است در پایان شهریورماه و بعد از اتمام یو اس اوپن برگزار شود. این در حالی است که چند روز پیش، اعلام شد که تمام فعالیت های تنیس به مدت 6 هفته تعطیل خواهد بود. با توجه به لغو مسترزهای 1000 امتیازی ایندین ولز، میامی و مونته کارلو، بسیار بعید است که مسترزهای مادرید و رم نیز برگزار شوند و به این ترتیب فصل خاک امسال به نوعی از بین رفت و تعطیلات دنیای تنیس نیز احتمالا به چند ماه خواهد کشید.

- بالاخره روز موعود رسید و ابهامات در ذهن فوتبال دوستان یکی یکی رفع می شود. امروز (سه شنبه) روز مهمی برای فوتبال اروپاست. جلسه یوفا در مورد واکنش به شیوع کرونا امروز برگزار می شود و تکلیف لیگ های اروپایی مشخص می شود. پیش از این خبر تعویق بازی های یورو 2020 منتشر شد. به گزارش آدریانو دل مونته خبرنگار فاکس اسپورت، تاریخ جدید دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا هم مشخص شده است:‌ 27 ژوئن (7 تیر 1399). با موکول شدن بازی های یورو 2020 به سال 2021، تقویم سال جاری میلادی سبک تر می شود و لیگ های اروپایی فرصت دارند بازی هایشان را برگزار کرده قهرمان مشخص شود.

- شیوع کرونا در جهان، برگزاری رویدادهای ورزشی را مختل کرده است. در مورد برگزاری بازی های المپیک 2020 توکیو هم تردیدهای زیادی وجود دارد. پیش از این مصاحبه نخست وزیر ژاپن در مورد لغونشدن المپیک توکیو را خوانده اید. به گزارش France24، نایب رئیس کمیته برگزاری المپیک 2020 توکیو به کرونا مبتلا شده است. کوزو تاشیما این خبر را تایید کرده است. همین خبر هم بر نگرانی ها در مورد برگزاری المپیک افزوده است. تاشیما رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن است. وب سایت این فدراسیون بیانیه رسمی او را منتشر کرده است: نتیجه تست کرونای من مثبت بود.
او از 28 فوریه چند سفر کاری داشته است. تاشیما برای شرکت در جلسه IFAB به بلفاست سفر کرده بود. از 2 مارس هم او به آمستردام رفت تا در جلسه یوفا در مورد پیشنهاد ژاپن برای میزبانی جام جهانی 2023 زنان صحبت کند.
در اوایل ماه مارس در آمستردام و کل در اروپا، همه چیز عادی بود و هنوز حساسیت در مورد شیوع کرونا ویروس به این سطح نرسیده بود. همه با یکدیگر دست می دادند و همدیگر را در آغوش می گرفتند. حتی برخی روبوسی می کردند.
جالب اینجاست که سفرهای او ادامه داشته و به آمریکا هم رفته تا بازی تیم ملی فوتبال زنان ژاپن را تماشا کند. حالا مشخص نیست در این مسیر چند نفر به کرونا مبتلا شده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بلیز ماتویدی کرونا باشگاه یوونتوس باشگاه یوونتوس بلیز ماتویدی گرند اسلم مبتلا شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا

پرونده مسابقات تنیس کمتر از ۱۲ غرب آسیا با قهرمانی تیم دختران ایران بسته شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا که از سوم تا هشتم اردیبهشت به میزبانی اردن آغاز شده بود با قهرمانی تیم دختران ایران  به پایان رسید. 

لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی در این مسابقات حضور داشتند، دختران ایران با برتری مقابل نمایندگان اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند تا یک‌بار دیگر این عنوان به تنیس‌بازان نوجوان ایران برسد.

تیم پسران ایران نیز در دیداری حساس برابر عربستان به میدان رفت که تکلیف برنده این بازی در دیدار دونفره مشخص خواهد شد. برنده این رقابت نیز به فینال غرب آسیا صعود می کند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس