Web Analytics Made Easy - Statcounter

بررسی تصاویر دوربینهای نظارتی مرکز مدیریت راه‌های کشور نشان می‌دهد که در محدوده مذکور حجم تردد خودروها زیاد است و برخی به هشدارها درباره عدم سفر توجه نکردند. ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ صبح امروز تصاویری از ترافیک سنگین در آزادراه تهران ـ قم محدوده عوارضی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از انتشار این تصاویر پلیس راه ترافیک در محورهای مواصلاتی کشور را روان گزارش و اعلام کرد که تصاویر منتشر شده از ترافیک سنگین در آزادراه تهران ـ قم مربوط به گذشته است.

البته بررسی این تصاویر دوربینهای نظارتی مرکز مدیریت راه‌های کشور نشان می‌دهد که در محدوده مذکور حجم تردد خودروها زیاد است.

با توجه به تصاویر موجود می‌توان گفت مردم توصیه‌ها برای عدم پرهیز از سفر را جدی نگرفته‌اند و آنچنان که باید و شاید مبادی ورودی و خروجی شهرهای مربوط توسط مسئولان ذی‌ربط کنترل نشده است و همین موضوع ممکن است باعث تشدید نگرانی مسئولان درباره افزایش انتقال ویروس کرونا با انجام سفرهای نوروزی شود.

یکی از انتقادات مسئولان و شهروندان، شهرهایی که کانون بحران کرونا هستند این بود که چرا مسئولان اجازه می‌دهند خودروها از شهرهای مبداء حرکت کرده و زمانی که در حال ورود به شهرهای آلوده و درگیر کرونا هستند سعی می‌کنند جلوی آنها را بگیرند در حالی که راه‌حل منطقی و اصولی این است که از همان ابتدا اجازه خروج خودروها از شهرها و حرکت به سمت شهرهای درگیر کرونا را ندهند.

مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سراسر کشور تعطیل شد

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1416/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا راهور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا راهور ویروس کرونا راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای تسریع در تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حمیدرضا کریمی امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه، اظهار کرد: بر این اساس و طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده برای ترخیص اطلاع‌رسانی کند.

وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم، رها شده تلقی می‌شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد.

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برای وسایل نقلیه‌ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک است، علاوه بر فراخوان پلیس راهور از طریق پلیس‌های تخصصی مربوطه ابلاغ‌هایی به مالک صورت می‌گیرد یا با آن‌ها تماس گرفته می‌شود.

کریمی اضافه کرد: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را شناسایی و تفکیک و به قید فوریت اقدامات لازم را برای ترخیص آن‌ها به صورت جداگانه اجرایی کند.

وی گفت: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ‌ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها ثبت شود.

کد خبر 747738

دیگر خبرها

  • رفع توقیف بیش از ۲۴ هزار وسیله نقلیه در قم
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۵۰ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۴۷۹ هزار وسایل نقلیه در مازندران
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • تردد این خودروها در جاده چالوس ممنوع شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان