Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهروه وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از معرفی پویش ملی پیشگیری از کرونا با محوریت مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی و کانون‌های کارآفرینی کشور خبر داد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز روابط عمومی و اطاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رحیم سرهنگی از راه اندازی و معرفی پویش ملی پیشگیری از کرونا با همکاری مجموعه آریا داناک یکی از مراکز مشاوره و خدمات با شعار "ما خانه ماندن را مفید و راحت می‌دانیم" خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص راه اندازی این پویش گفت: این پویش به پشتوانه شبکه گسترده‌ای از نیرو‌های متخصص و فعال، در بیش از ۳۰۰ شعبه فعال کارآفرینی در سطح استان‌ها و با هدف عبور از چالش کنترل بیماری کرونا تشکیل شده است.
وی با بیان اینکه پویش ملی پیشگیری از کرونا خدمات متعدد و متنوعی را به مردم و جامعه هدف ارائه می‌کند، افزود: این سامانه دارای ظر فیت‌های متعددی از جمله، ایجاد سامانه آنلاین برای تشکیل جلسات عمومی و ستادی، ایجاد سامانه آنلاین به منظور برگزاری کلاس‌ها و کارگا‌های آموزشی و برگزاری انواع آزمون‌های مجازی در مدارس و مراکز علمی است.
وی در بیان دیگر اهداف راه اندازی این پویش افزود: مشارکت در امور بازرگانی مربوط به کنترل بیماری کرونا از قبیل: تامین مواد اولیه بهداشتی برای تولید کنندگان دارای استاندارد تجارت، سفارش واردات اقلام بهداشتی از شرکت‌های خارجی، ارائه بسته فروش اینترنتی در قالب فروشگاه‌های مجازی به صاحبان کسب و کار‌هایی آسیب دیده از بیماری کرونا و برگزاری مسابقات اینترنتی و سر گرمی‌های خانواده از دیگر اهداف راه اندازی این پویش محسوب می‌شود.
وی با اشاره به نحوه ثبت نام متقاضیان در پویش ملی پیشگیری از کرونا اظهارکرد: ثبت نام در این پویش در دو مرحله انجام می‌شود. در مرحله اول اشخاص حقیقی یا حقوقی به عنوان حامی این طرح به منظور تقویت خدمات تعیین شده یا خلق ایده و ارائه خدمات جدید می‌توانند با مراجعه به سایت ariadanak.com نسبت به تکمیل فرم‌های طراحی شده اقدام کنند.
سرهنگی افزود: در مرحله دوم ارائه خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی در این سامانه ارائه می‌شود.
وی در پایان یادآور شد: به زودی پرتال بهره مندی از خدمات پویش ملی پیشگیری از شیوع کرونا پس از نتیجه ثبت نام حامیان طرح، رونمایی می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا ویروس وزارت کار سرهنگی پویش کرونا راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)

به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، غلامرضا زیدی از ارائه خدمات مشاوره رایگان در حرم مطهر خبر داد و گفت: باتوجه‌به بروز مشکلات و آسیب‌های فراوانی که به دلیل ترویج فرهنگ بیگانه در زندگی افراد اتفاق می‌افتد، واحد مشاوره حرم مطهر با استفاده از مشاوران متخصص و دوره‌دیده سبک زندگی اسلامی خدمات مشاوره‌ای رایگان به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد.

 وی اظهار داشت: واحد مشاوره حرم مطهر سال‌ها در حوزه‌های خانواده، ازدواج، مهارت‌های همسرداری، تربیت فرزند، تحصیل، اخلاق، اختلالات تربیتی و…. مشغول به فعالیت است و به‌صورت رایگان به زائران و مجاوران خدمات‌رسانی می‌کند.

 رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه واحد مشاوره حرم مطهر در نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۳ ویژه خواهران و عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ویژه برادران و خانواده‌ها خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: نوبت‌دهی واحد مشاوره حرم مطهر بانوی کرامت به‌صورت تماس تلفنی با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۴۵۰ انجام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در صورت ظرفیت خالی تا هفت روز بعد از تاریخ تماس، نوبت رزرو کنند.

 وی خاطرنشان کرد: واحد مشاوره حرم مطهر در صحن جوادالائمه علیه‌السلام جنب درب ۲۴ واقع شده است و زائران حرم مطهر می‌توانند با مراجعه حضوری و بدون نوبت قبلی از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شوند.

 زیدی ادامه داد: عموم زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت می‌توانند به‌صورت فردی و خانوادگی از مشاوره با کارشناسان مجرب و امین حرم مطهر بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران
  • ارائه خدمات «مشاوره‌ای – آموزشی»، آنلاین و حضوری مرکز روانشناختی «جهت» برای عموم
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی