Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، سلام امینی در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در استانداری ایلام برگزار شد با انتقاد از کمبود اقلام بهداشتی درمانی در استان گفت: مشکل کمبود دستکش ، ماسک و مواد ضد عفونی از چالش‌های مهم استان است که تاکنون رفع نشده و مردم از این موضوع ناراضی‌اند. 

امینی در بخش دیگری از انتقادات خود افزود: ورودی‌های استان کنترل نمی‌شوند، هنگام سفرم به استان ایلام در ورود به این استان با هیچ مورد از کنترل یا غربالگری مواجه نشدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی از نشست های مختلف در تهران خبر داد و افزود: جلساتی را با معاون پارلمانی رئیس جمهور، وزیر بهداشت و پارلمانی وزارت صمت برگزار کردیم که قول مساعد دادند امکانات و تجهیزات را به استان ایلام ارسال کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم کرونا را جدی نگرفته‌اند ، صدا و سیما بیش از پیش نسبت به تولید محتوا و اهتمام جدی داشته باشد.

امینی گفت: مردم این بیماری را کتمان می‌کنند و ابتلاء به کرونا را بد نامی می‌دانند در حالیکه چنین نیست و همه باید برای قطع این زنجیره یکدل شویم.

وی تصریح کرد: تعطیلی بخش خصوصی کار آسانی نیست و قطعا جامعه را دچار مشکلاتی می‌کند.  

امینی با حمایت از اقشار ضعیف جامعه گفت : اقشار آسیب پذیر و کارگران که حتی تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند و نمی توانند از منزل بیرون بروند نیازمند توجه استاندار به این قشر محروم است.

وی ادامه داد: رسیدگی به وضعیت افراد مستمند و مخصوصا قشر کارگر جامعه که تنها راه درآمدشان کارگری است و امروز غیر از ترس کرونا از تامین مایحتاج روزانه خانوادهای‌شان هم دست‌شان کوتاه شده را باید جدی گرفت و دستگاه‌های متولی آن‌ را در اولویت قرار دهند.

امینی گفت: تا پایان خرداد برای پرداخت تعرفه‌های آب، برق، گاز و تلفن به مردم فرصت داده شود. 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: برق تلفن مجلس شورای اسلامی ایلام نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله

استاندار ایلام از انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله خبر داد و گفت: حفر این تعداد چاه در اشتغال‌زایی و توسعه و رونق اقتصادی استان موثر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در دیدار با جمعی از کارگران و کارفرمایان با اشاره به نقش مهم کارگران در اقتصاد کشور، اظهار کرد: دستان پرتوان کارگران موجب گردش چرخ‌های اقتصاد کشور می‌شود بنابراین کار کردن ارزش بالایی دارد و کارگر باید احساس غرور کند.

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب کارگران از تحصیلات عالیه برخوردار هستند، ادامه داد: حدود ۴۰ درصد جمعیت کشور را جامعه کارگری تشکیل می‌دهد، نقش کارگران در راستای دوام و بقای هر نظامی برجسته است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه قبل از انقلاب کارگران با تحصن، نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کردند، اضافه کرد: کارگران در سیاست نقشی تعیین کننده دارند و در نظام‌های سیاسی دنیا همواره بخش اعظمی از سیاست‌های کشور متأثر از نگاه و رویکرد کارگران است.

بهرام‌نیا تاکید کرد: برای ارتقا معیشت و بهبود وضعیت کارگران نیاز به اصلاح قانون کار و کارگری و کارفرمایی داریم و امید می‌رود که در مجلس جدید به موضوع کار، کارگر و دفاع از حقوق کارگران بیشتر توجه شود.

وی تصریح کرد: به لطف کارگران، استان ایلام از نظر ثبت اشتغال در سال ۱۴۰۱ رتبه نخست و در سال ۱۴۰۲ رتبه سوم را کسب کرد.

استاندار ایلام افزود: استان ایلام در حوزه کشاورزی، گردشگری، معدن، صنعت، نفت، گاز و پتروشیمی ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد که بخشی از این ظرفیت‌ها بالفعل شده است، با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، شاهد اشتغال‌زایی و توسعه استان خواهیم بود.

بهرام‌نیا با اشاره به واحدهای آماده افتتاح استان از جمله فولاد ایوان، کاغذ سنگی چرداول، پتروشیمی هلیلان و ان اجی ال دهلران، افزود: با بهره‌برداری از این واحدها زمینه اشتغال نیروهای زیادی فراهم می‌شود.

وی از انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله خبر داد و افزود: قرارداد توسعه میدان نفتی آذر (چنگوله) برای حفر ۱۹ حلقه چاه منعقد شده که در اشتغال‌زایی، توسعه و رونق اقتصاد استان بسیار مؤثر است.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه مجوز پتروشیمی دره‌شهر صادر شده و به زودی کلنگ‌زنی می‌شود، افزود: پتروشیمی هلیلان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی و پتروشیمی دهلران با ۵۲ درصد در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، پس از درخواست جامعه کارگری و کارفرمایی برای توجه ویژه به این قشر و انتصاب مشاور استاندار در امور کارگران، استاندار ایلام اعلام کرد مشاور استاندار در امور کارگران معرفی می‌شود.

کد خبر 748557

دیگر خبرها

  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • کارگران از ارزشمندترین اقشار جامعه هستند
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • لزوم توجه ویژه مسئولان به بیمه و امنیت شغلی کارگران
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند - تبریز
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • انتقاد امام جمعه تبریز از عوارضی آزادراه سهند-تبریز
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم