Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سلیمانی فرد از برپایی ایستگاه‌های سلامت در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه گلستان، حجت‌الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» با بیان اینکه در تدارک برپایی ایستگاه‌های سلامت در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برای انجام اقدامات پیشگیرانه علیه کرونا هستیم، گفت: قرار شده ایستگاه‌های سلامت در بقاع شاخص استان با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی برپا شود که در این راستا تعداد ۱۲ بقعه هم مجری این طرح خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه در گلستان افزود: برپایی ایستگاه‌های سلامت در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان شامل امامزاده عبدالله(ع) گرگان، سقاخانه ابوالفضلی(ع) گرگان، امامزاده عبداله(ع زیارت، امامزاده مجید(ع) کردکوی، امامزاده ابراهیم(ع) النگ، امامزادگان عبداله و فضل اله(ع) روشن آباد، امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبد، امامزاد آق امام آزادشهر، امامزاده قاسم(ع) دلند، امامزاده هارون(ع) الازمن علی آباد، زیارتگاه ذکریا(ع) انبار الوم، امامزاده نه تن(ع) است.

 

پرپایی ایستگاه سلامت در بقاع متبرکه استان گلستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان ادامه داد: در ایستگاه‌های سلامت برپا شده در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان علاوه بر ارائه خدمات پزشکی مقابله با شیوع کرونا شامل تب سنجی، اقدامات دیگری مثل، سنجش فشارخون و غیره انجام خواهد شد. ضمن اینکه قرار است اقلام بهداشتی نظیر ماسک نیز در این ایستگاه‌ها توزیع شود.

 

وی اضافه کرد: ایستگاه‌های سلامت در امامزادگان و بقاع متبرکه تا پایان تعطیلات نوروزی کار خود را ادامه خواهند داد.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد در ادامه با بیان اینکه نوروز هر سال در بقاع متبرکه استان خیمه های معرفت برپا می‌شود که مبلغین حاضر در این خیمه های معرفت به استان اعزام می‌شدند، گفت: امسال به منظور پیشگیری از شیوع کرونا هیچ مبلغی از به استان اعزام نخواهد شد.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایستگاه سلامت مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان بقاع متبرکه امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برپایی ایستگاه های سلامت شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد شهبازی ظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال که در مجتمع خدمات پیشگیری سلامت زندگی ماهان تحت نظارت این اداره‌کل برگزار شد، اظهار کرد: این طرح به‌منظور افزایش آگاهی عمومی در خصوص بیماری‌های چشمی دوران کودکی اجرا می‌شود.

وی پیشگیری از اختلالات و معلولیت بینایی را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: در این طرح کودکان ۳ تا ۶ ساله، پس از معاینه اگر مشکوک تشخیص داده شوند، به‌صورت رایگان به اپتومتریست ارجاع داده می‌شوند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه اضافه کرد: در ادامه اگر نیاز به عینک و یا جراحی داشته باشند، توسط سازمان بهزیستی ۷۰ درصد از هزینه درمان آنها پرداخت خواهد شد.

شهبازی خاطر نشان کرد: والدین می‌توانند برای مراجعه به مرکز خدمات پیشگیری سلامت زندگی ماهان و استفاده از این طرح، به آدرس کرمانشاه- چهار راه سنگر در ساعات اداری مراجعه کنند.

کد خبر 6092791

دیگر خبرها

  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کیفیت هوای اصفهان ناسالم برای گروه‌های حساس
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران