Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-03@21:12:28 GMT

تمدید مقررات منع رفت و آمد در کربلا

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۱۰۹۲

تمدید مقررات منع رفت و آمد در کربلا

به گزارش صدای ایران به نقل از سومریه نیوز، به منظور حفظ امنیت شهروندان در استان کربلا که "بالاتر از هرچیزی است و دولت محلی به تامین امنیت آن اهتمام می‌ورزد"، نصیف جاسم الخطابی، رئیس ستاد مرکزی بحران و استاندار کربلا تصمیم گرفت، ممنوعیت آمد و شد را تا یک هفته دیگر تمدید کند.

الخطابی تصریح کرد، نیروهای امنیتی، ادارات خدماتی و پزشکی، اصحاب رسانه و خودروهای حامل کالا و مواد غذایی از مبدا و به مقصد استان کربلا از این تصمیم مستثنا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از شهروندان خواست تا به تصمیمات ستاد بحران پایبند بوده و با تیم‌های پزشکی، امنیتی و دفاع مدنی که برای حفظ سلامت آنها می‌کوشند، همکاری‌های لازم را داشته باشند.

در شهر بغداد، پایتخت عراق نیز  از شامگاه سه شنبه تا ۲۳ مارس، منع آمد و شد برای عموم به استثنای خبرنگاران، کادر پزشکی، نیروهای عملیات بغداد، پلیس عراق و خودروهای حامل مواد غذایی به منظور پیشگیری از انتشار کرونا اعلام شده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران کربلا کرونا کرونا ویروس بغداد عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، یعقوب مظفری گلوگاهی اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه تا کنون بیش از هزار و ۳۴۸ مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۷۰۱ مورد سنجش مواد غذایی انجام شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چناران ادامه داد: در این بازدیدها، ۱۴۵ اخطار صادر شده و سه مورد متخلف به مراجع قضایی معرفی شده است.

وی با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی در روند تهیه، توزیع و نگهدای فرآورده‌های غذایی و آشامیدنی گفت: شهروندان در هنگام خرید، نکات لازم همچون شرایط نگهداری، تاریخ انقضا و برچسب اصالت کالا را مورد توجه قرار دهند.

دیگر خبرها

  • راز لگد تاریخی آقای مو طلایی بالاخره فاش شد!
  • حذف گوشت از بیشتر غذاهای میزبان در المپیک پاریس!
  • گرم کردن غذا در مایکروویو ممنوع/ ۵ دلیل برای استفاده نکردن از مایکروویو
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • سقوط اف ـ۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی در آمریکا