Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@01:42:31 GMT

4 میلیون ماسک سه لایه وارد کشور می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۱۱۴۷

4 میلیون ماسک سه لایه وارد کشور می شود

خبرگزاری آریا- معاون فنی و امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده روز چهارشنبه محموله ای به تعداد چهار میلیون ماسک سه لایه از کشور چین وارد گمرک فرودگاه امام خمینی خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، «مهرداد جمال ارونقی» افزود: با تدابیر اتخاذ شده محموله مزبور پس از ورود به گمرک فرودگاه امام خمینی به صورت حمل یکسره و از پای پرواز با نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ترخیص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن اشاره به اینکه محموله مدنظر از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی وارد کشور خواهد شد، اظهارداشت: علاوه براین یک محموله بزرگ در روز پنجشنبه از کشور چین به وسیله هواپیمایی ماهان وارد کشور می شود.
معاون فنی و امور گمرکی گمرک جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: محموله موردنظر شامل 700 هزار ماسک ان95 و 11 میلیون ماسک سه لایه است که با نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت حمل یکسره و شبانه روزی از گمرک فرودگاه امام خمینی ترخیص خواهد شد.
وی افزود: در گذشته 9 گمرک به صورت تخصصی تشریفات گمرکی اقلام بهداشتی مورد نیاز برای مقابله با ویورس کرونا را انجام می دادند اما در حال طبق بخشنامه ای حاضر تمامی گمرکات کشور مجاز به انجام تشریفات مزبور هستند.
جمال ارونقی افزود: امروز در گمرک بندر انزلی شش اظهار که مشتمل بر واردات یکهزار دستگاه کمک تنفسی بوده، دریافت و در کمتر از چهار ساعت تشریفات گمرکی آن با نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام و مجوزهای قانونی مربوطه صادر شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از رادیو اقتصاد، وی یادآور شد: بعد از چهار ساعت پروانه شش اظهار مزبور صادر و به صاحب کالا تحویل داده شده و توزیع یکهزار دستگاه تنفسی مربوطه با نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ماسک لایه نظارت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی امام خمینی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، اخیرا گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد ۱۰۰ وارد کننده اصلی کشور طی سال ۱۴۰۲ را با جزئیات تهیه کرده است. شرکت های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه، خودروسازی مدیران، وزارت دفاع، پاک دیده، کرمان موتور، کوروش موتور، اکسون، غذایی کوروش، ذوب اهن، بهمن موتور، صبا پیشرو، طبیعت، ایران خودرو دیزل، داریا همراه پایتخت، فولاد مبارکه، کروز، سایپا و آرین موتور در صدر این لیست قرار دارند.

در این لیست واردات شرکت بازرگانی دولتی حدود ۴۲ درصد و کالای ترخیص شده شرکت پشتیبانی امور دام ۵۳ درصد کاهش یافته است. اما واردات شرکت ماهیدشت کرمانشاه حدود ۱۱۲ درصد و ترخیص اقلام مرتبط با وزارت دفاع ۱۲۳ درصد افزایش یافته است. واردات شرکت فولاد مبارکه تقریبا نصف شده اما ترخیص اقلام مرتبط با شرکت خدمات حمایت کشاورزی ۵۲درصد زیاد شده است.

در فهرست برترین های واردات ۱۴۰۲ واردات شرکت توسعه کشت و صنعت اکسون ۲۳۶ درصد افزایش یافته است.

چندی قبل بانک مرکزی هم اعلام کرده بود؛ جزییات ارز تخصیص یافته و تامین شده برای شرکت های مختلف را منتشر خواهد کرد. جزئیات این فهرست می تواند تا حدودی وضعیت اولویت دهی تخصیص ارز به شرکت ها و بنگاه های اقتصادی را شفاف کند و از این طریق می توان یک برآورد اولیه از میزان ارز دولتی و نیمایی تخصیص یافته به این شرکت ها در دست داشت.

کد خبر 847365 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم وزارت دفاع بانک مرکزی

دیگر خبرها

  • قلیان اکسیژن؛ یک پک عمیق به سمت ناکجا؟!
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • پیشرفت ایران در تشخیص مالاریا
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • رشد ۶۵ درصدی ترانزیت مبدأ در مرز باشماق
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد