Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: ملت شریف ایران اسلامی در تمامی صحنه ها حضور پرشور و چشمگیری داشته و هم اکنون در شرایط حساس مقابله با ویروس کرونا نیز با حضور در امر خدمت رسانی و یاری به هموطنان عزیز مشارکت مثال زدنی را در تاریخ کشور از خود به جای گذاشته اند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز با بهره گیری از تمامی امکانات و نیروهای خود به این امر اهتمام ویژه داشته و با تمام توان به میدان عمل در خدمت رسانی قدم نهاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این اطلاعیه تصریح شده است: در این راستا برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح و به جهت ضرورت سرعت بخشی در تقویت کادر مراکز بهداشتی و درمانی مرتبط با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، مقرر شده کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگ آماده به خدمت در یکم اردیبهشت ماه سال ۹۹ را دریافت کرده بودند، در تاریخ ششم فروردین ماه سال ۹۹ فراخوان و بدون سپری کردن دوره آموزش مقدمات نظامی در مراکز آموزش، در بدو خدمت به مراکز بهداشتی و درمانی نیروهای مسلح اعزام و به کارگیری شوند.

لذا بدین وسیله ابلاغ می شود، تمامی این مشمولان می بایست راس ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ششم فروردین ماه سال۱۳۹۹ خود را به وظیفه عمومی مراکز استان محل سکونت خود معرفی و مشمولان ساکن تهران بزرگ نیز می بایست به ستاد سازمان وظیفه عمومی ناجا واقع در تهران، میدان سپاه مراجعه کنند، تا سازماندهی و اعزام شوند.

برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، مشمولان اعزامی در این طرح ضمن به کارگیری تخصصی در مراکز درمانی نیروهای مسلح از امتیازات و مشوق های ویژه ای نیز برخوردار می شوند که حین خدمت توسط یگان های خدمتی برای این عزیزان اجرایی و اعمال می شود.

اطلاع رسانی در خصوص محل و زمان مراجعه این مشمولان از طریق ارسال پیامک و احضار توسط مراکز وظیفه عمومی سطح کشور انجام می پذیرد و این عزیزان می توانند آخرین اطلاعات و اخبار در این حوزه را صرفآ از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰، سامانه پیامکی۱۱۰۲۰۶۰۱۰ و همچنین مراکز وظیفه عمومی سطح کشور پیگیری کنند.

سایر مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی که برگ آماده به خدمت برای اعزام در ماه های دیگر سال ۱۳۹۹ دریافت کرده و یا پس از فارغ التحصیلی در شرایط معرفی به خدمت قرار دارند، در صورت تمایل برای مشارکت در امر کمک رسانی به هموطنان، می توانند درخواست اعزام به خدمت خود را زودتر از موعد ارائه و در اعزام اول اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ به خدمت اعزام شوند. این مشمولان نیز می توانند با مراجعه به مراکز وظیفه عمومی سراسر کشور و یا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰ درخواست اعزام و تعجیل در تاریخ اعزام خود را ثبت و پیگیری کنند.

برچسب‌ها فرماندهی یگان ویژه ناجا خدمت سربازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی یگان ویژه ناجا خدمت سربازی فرماندهی یگان ویژه ناجا خدمت سربازی نیروهای مسلح وظیفه عمومی ماه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی

 سردار تقی مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، گفت: برابر ماده ۶۰ قانون جرایم و مجازات خدمت وظیفه عمومی کسانی که با ارتکاب اعمالی، چون جعل شناسنامه، مهر، امضا، کارت پایان خدمت، کارت معافیت، استفاده از شناسنامه دیگران، اعمال نفوذ، شهادت کذب، گواهی خلاف واقع، مکتوم داشتن حقیقت، اخذ رشوه یا فریب دادن مشمول موجبات معافیت خود یا دیگران را از خدمت وظیفه عمومی فراهم سازند، به اتهام آنان در دادگاه صالحه رسیدگی شده و با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به حبس تعزیزی از یکسال تا ۵ سال محکوم می‌شوند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، گفت: چنانچه تقلب یا جعل و یا اخذ رشوه تأثیری در وضعیت مشمول نداشته باشد، مرتکبین با رعایت شرایط و امکانات خاطی و دفعات و مراتب جرم و مراتب تادیب از وعظ و توبیخ و تهدید به انفصال از یکسال تا ده سال از خدمات دولتی و ضبط رشوه به عنوان جریمه و شش ماه تا سه سال حبس محکوم خواهند شد.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا و روبیکا) به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی نظام وظیفه

دیگر خبرها

  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • واکنش سازمان نظام وظیفه درباره این نوع معافیت از سربازی
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی اعلام شد
  • ۵ سال زندان در انتظار این مشمولان سربازی
  • مجازات معافیت غیرقانونی از سربازی چیست؟
  • برخورد قانونی با سوءاستفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • برخورد قانونی با سوء استفاده کنندگان از قانون معافیت سربازی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان