Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین کاغذلو روز چهارشنبه در جلسه مشترک با مسئولان شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک که به منظور بررسی وضعیت رفت و آمد به این بخش از استان تهران در محل فرمانداری ورامین تشکیل شد اظهار کرد: مقابله با شیوع ویروس کرونا، به عزمی جدی و همراهی تمامی مردم و مسئولان نیازدارد تا با هم‌افزایی از انتشار بیشتر این بیماری جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل استانی، ورودی شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک به عنوان جنوب شرق استان تهران می‌باید به صورت روزانه و ۲۴ ساعته مورد ارزیابی قرار گرفته و طرح غربالگری کرونا در ورودی‌های اصلی انجام شود.

فرماندار ورامین تصریح کرد: با توجه به این که پلیس راه شهرستان قرچک، اصلی‌ترین راه ورودی استان تهران به شهرستان‌های جنوب شرق محسوب می‌شود، پایگاه اصلی بررسی وضعیت سلامت مردم توسط جمعیت هلال احمر در این مکان مستقر می‌شود تا به صورت ۲۴ ساعته با استفاده از دستگاه تب‌سنج، وضعیت سلامتی مردم بررسی شود.

کاغذلو گفت: در این ایستگاه‌ها، علاوه بر نیروهای امدادگر جمعیت هلال احمر، کارشناسان شبکه بهداشت و درمان و عوامل راهداری نیز حضور خواهند داشت.

وی با تأکید بر لزوم ممانعت از سفرهای بین شهری برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: وضعیت سلامتی سرنشینان خودروهای ورودی شهرستان پیشوا از سمت پاکدشت نیز با استقرار یک گروه در پلیس‌راه شریف‌آباد مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: در اجرای این طرح، از ادامه مسیر افرادی مشکوک به ابتلا ویروس کرونا جلوگیری شده و در صورت نیاز، به مراکز درمای ارجاع داده می‌شوند.

فرماندار ورامین تأکید کرد: ظرفیت بیمارستان‌های منطقه بسیار محدود است و اگر مردم در ممانعت از حضور در شهر و سفرهای جدی نباشند، با مشکل مواجه خواهیم شد.

شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک با بیش از ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا بیمارستان پلیس راه جمعیت هلال احمر شبکه بهداشت و درمان شرق استان تهران بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران

 

به گزارش تابناک، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ولی‌آباد تا هریجان و ترافیک سنگین در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده‌های وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک را شاهد هستیم.

وی تردد در دیگر محورهای شمال همچون فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) را روان توصیف کرد و گفت: محور آزادراهی قزوین – کرج – تهران محدوده کمالشهر و حدفاصل مهرشهر تا پل کلاک با ترافیک سنگین مواجه است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، ترافیک در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع و آزادراه قم – تهران محدوده حکیم‌آباد نیز سنگین است.

 منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • پیکر معلم شهید از میدان فردوسی تهران تشییع خواهد شد
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم