Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه های سیما به مناسبت نوروز ۹۹ برنامه های مختلفی را تدارک دیده اند که در ادامه به جزئیات آن می پردازیم.

شبکه یک سیما⁣

ویژه برنامه سال تحویل « فرمول یک » روز پنجشنبه ۲۹ اسفند از ساعت ۲۲ تا یک بامداد جمعه اول فروردین و در آستانه سال تحویل از ساعت ۶ صبح به مدت ۱۷۰ دقیقه ⁣روی آنتن می رود.

شبکه دو سیما⁣
⁣«دو نیمه ماه» از پنجشنبه ۲۲ اسفند بعد از خبر ۲۲:۳۰ آغاز شده و تا ۲۲ فروردین ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه سه سیما
⁣شبکه سه ویژه برنامه خود را با اجرای رضا رشیدپور از چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه از ساعت ۱۶:۳۰ تا بعد از تحویل سال⁣ برای مخاطبان در نظر گرفته است.

شبکه پنج سیما
شبکه پنج سیما ⁣« بهار جان » را با اجرای علیزاده در روز ۲۹ اسفند از ساعت ۲۲ تا ۹ صبح روز بعد⁣ تدارک دیده است.

شبکه قرآن و معارف سیما
⁣شبکه قرآن و معارف سیما با پخش ویژه برنامه تحویل سال از مشهد مقدس و با توجه به اینکه مردم نمی‌توانند به زیارت مشرف شوند از قاب این شبکه در نظر گرفته است.

«مثبت سلامت» برنامه‌ای است که در لحظات تحویل سال نو روی آنتن شبکه سلامت می‌رود. این برنامه در کنار ایجاد فضایی شاد آخرین اخبار و اطلاعات شیوع بیماری کرونا را در تماس با مسئولان وزارت بهداشت اطلاع رسانی می‌کند. ⁣

شبکه نسیم
⁣« چهل تیکه » شبکه نسیم با اجرای محمدرضا علیمردانی و تهیه کنندگی الهام حاتمی در دو بخش روی آنتن می‌رود. بخشی از این برنامه ساعت ۲۲ تا ۲۴ پنجشنبه ۲۹ اسفند روی آنتن می‌رود و بخش دیگر آن جمعه صبح حدود دو ساعت قبل از سال تحویل تا نیم ساعت بعد از آن پخش می‌شود⁣.

شبکه امید
⁣ویژه برنامه سال تحویل شبکه امید با عنوان «فوق العاده» روی آنتن می‌رود. این ویژه برنامه به تهیه کنندگی هومن ستوده و با اجرای محمد میرزازاده و مهسا ایرانیان از ساعت ۶ الی ۸:۳۰ به مدت ۱۵۰ دقیقه پخش می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فرمول یک رضا رشیدپور بهار جان کرونا چهل تیکه علی ضیا رضا رشید پور ویژه برنامه سال تحویل روی آنتن می رود ویژه برنامه تحویل سال سال تحویل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۷‌ اردیبهشت از تلویزیون و آنلاین
  • اکشن‌های پرفروش هند و کره در آخر هفته سیما
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی‌گردد
  • «هفت» از فردا به آنتن بازمی گردد
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید