Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@13:42:35 GMT

ایجاد سامانه الکترونیکی تهیه ملزومات بهداشتی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۱۳۳۸

ایجاد سامانه الکترونیکی تهیه ملزومات بهداشتی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد مهدی تندگویان با اشاره به اقدامات سازمان‌های مردم نهاد جوانان برای مقابله با شیوع کروناویروس در کشور گفت: یکی از این اقدامات ایجاد سامانه الکترونیکی تهیه ملزومات بهداشتی جهت مقابله با شیوع کروناویروس توسط جوانان خلاق استان ایلام در مرکز نوآوری و شکوفایی استان ایلام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه جوانان ایلام سامانه فروش آنلاین اقلام بهداشتی را ایجاد کرده‌اند، گفت: با استفاده از این سامانه با اخذ کد ملی سهمیه فروش به هر شهروند مشخص شده و امکان سوءاستفاده در بازار اقلام بهداشتی گرفته می‌شود. پیشنهاد گسترش و بهره‌گیری از این سامانه به ستاد مقابله با کرونا ارسال می‌شود تا در صورت امکان به بازار فروش این اقلام مرتبط شود.

معاون امور جوانان با اشاره به اینکه با استفاده از این امکانات برای دولت نیز امکان نظارت بر خریداران و فروشندگان ایجاد می‌شود گفت: از آنجایی که این سامانه در فضای مجازی فعال است، جلوی ترددهای شهروندان برای تهیه این اقلام نیز گرفته می‌شود.

به گفته تندگویان، تولید روزانه ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار عدد ماسک بهداشتی توسط تشکل‌های جوانان در کشور و ضد عفونی کردن مراکز عمومی توسط آنها از دیگر اقدامات این جوانان در مدت اخیر بوده است.

ایسنا

انتهای پیام/

20 / 20 سامانه الکترونیکی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان محمد مهدی تندگویان ایجاد سامانه الکترونیکی تهیه ملزومات بهداشتی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سامانه الکترونیکی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان محمد مهدی تندگویان سامانه الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌ نام پشت‌ کنکوری‌ ها برای «ترمیم نمره» + جزئیات و هزینه

سامانه ثبت‌نام پشت کنکوری‌ها برای «ترمیم نمره» همچنین ایجاد سابقه تحصیلی از طریق شرکت در آزمون‌های نهایی خرداد ۱۴۰۳ فعال و آغاز به کار کرد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا، بخش دوم سامانه «مشاهده، تأیید و ایجاد و ترمیم سابقه تحصیلی» فعال و بدین ترتیب ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون‌های نهایی جهت ایجاد یا ترمیم سابقه تحصیلی آغاز شد این در حالیست که فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی نهم اردیبهشت شروع اما ثبت‌نام ترمیم نمرات پشت کنکوری‌ها امروز فعال شد.

پشت کنکوری‌ها می‌توانند با ورود به سامانه بنا بر گروه آزمایشی انتخابی خود، نسبت به انتخاب دروس نهایی جهت ترمیم نمراتشان اقدام کنند. شیوه کار نیز بدین صورت است که با انتخاب پایه تحصیلی و گروه آزمایشی، فهرست دروس قابل ثبت‌نام برای آنها نمایش داده می‌شود.

متقاضیان از طریق سامانه my.sanjesh.org اقدام به انتخاب دروس مورد نظر جهت ترمیم و ایجاد سابقه تحصیلی کنند. سایر متقاضیان از سامانه my.medu.ir اقدام به ثبت نام ترمیم نمره و ایجاد سابقه تحصیلی کنند.

همه افراد متناسب با گروه آزمایشی خود می‌توانند ایجاد سابقه کنند و در این خصوص افراد محدودیتی در انتخاب دروس مدنظر برای ایجاد سابقه ندارند. نمره دروس هم به افراد نمایش داده می‌شود تا اگر احیاناً بخواهند تحت عنوان «ترمیم»، نمره خود را ارتقا بدهند، باز هم محدودیت نداشته و از یک تا چند درس و یا همه دروس را می‌توانند برای ترمیم انتخاب و هزینه آن را پرداخت و در امتحان مربوطه شرکت کنند.

در انتخاب دروس جهت ترمیم نمره، هیچ فردی هیچ محدودیتی از نظر تعداد دروس انتخابی ندارد. ممکن است فردی در انتخاب دروس خود دچار تردید شود که آیا می‌تواند خود را جهت امتحان آماده کند یا خیر؟ که این افراد می‌توانند دروس مدنظر خود را انتخاب کرده اما اگر تا روز امتحان آمادگی نداشتند، می‌توانند در آن امتحان شرکت نکنند و عدم شرکت به منزله این است که اصلاً درسی را برای امتحان انتخاب نکرده و این انتخاب برای آنها کماکان محفوظ می‌ماند.

فارغ‌التحصیلان سال ۱۴۰۲، صرفاً امتحانات نهایی خرداد آنها به عنوان سوابقشان در نظر گرفته می‌شود لذا نیازی به مراجعه به بخش دوم سامانه یعنی ثبت‌نام ایجاد یا ترمیم نمره ندارند.

اما در مورد سایر افرادی که پیش‌تر از سال ۱۴۰۲ فارغ‌التحصیل شده‌اند، همه آزمون‌های نهایی آنها به عنوان سابقه لحاظ خواهد شد. این در حالیست که فارغ‌التحصیلان ۱۳۸۴ به قبل که سابقه ندارند، چون در هیچ سامانه‌ای این سابقه ثبت و ضبط نشده، اگر داوطلب شرکت در آزمون سراسری سال جاری هستند، حتماً باید برای گروه آزمایشی کنکوری که شرکت می‌کنند، سابقه تحصیلی را تولید کنند.

فارغ‌التحصیلان ۱۳۸۴ به بعد باید حتماً کنترل کنند که بنا بر گروه آزمایشی که انتخاب می‌کنند، سوابق آنها کامل است و یا نواقصی دارند؛ اگر نواقص وجود داشت نسبت به رفع آن اقدام کنند.

هنرجویان هنرستان‌ها به دلیل آنکه آزمون داخلی دارند، سابقه تحصیلی ندارند لذا این دسته اگر در گروه آزمایشی هنر شرکت کنند باید دروس عمومی شاخه خود را انتخاب کنند و نیازی نیست دروس عمومی شاخه نظری را انتخاب کنند؛ اما در پایه دوازدهم چون درس زبان خارجی ندارند، امتحان شاخه نظری از آنها گرفته می‌شود که کد درس مشخص است. دانش آموزان در پایه دهم و یازدهم نیز می‌توانند از اکنون برای ایجاد سابقه اقدام کنند تا در پایه دوازدهم با دانش آموزان شاخه نظری امتحان دهند اما باید دروس عمومی خود را امتحان دهند.

اگر افراد بنای شرکت در گروه آزمایشی دیگری را دارند طبیعتاً باید متناسب با گروه انتخابی، سابقه تحصیلی را ایجاد کنند یعنی دروس مربوطه را انتخاب و در آزمونش شرکت کنند. این امر اختیاری است و اجباری در کار نیست اگر حتی تصور کنند بعداً در گروه آزمایشی دیگری شرکت کنند نیز به آنها اختیار داده می‌شود تا سابقه خود را تولید کنند.

زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش پیش از این هزینه ترمیم نمره هر درس را مبلغ ۵۰ هزار تومان اعلام و گفته بود: طبق مصوبه هیئت وزیران افراد برای تأیید سوابق خود که به سازمان سنجش ارسال خواهد شد مبلغ ۵۰۰ هزار ریال باید پرداخت کنند. همچنین برای هر عنوان درسی که به عنوان ایجاد سابقه یا ترمیم انتخاب می‌کنند نیز باید ۵۰۰ هزار ریال از طریق سامانه و به صورت برخط پرداخت کنند و به محض اینکه این مراحل انجام شد، دروس انتخابی آنها هم به عنوان ایجاد سابقه و هم ترمیم نهایی می‌شود؛ به‌تبع درسی را که سابقه‌ای در آن ندارند تحت عنوان ایجاد سابقه و اما در درسی که سابقه دارند اما می‌خواهند نمره آن را ارتقا دهند، تحت عنوان ترمیم انتخاب می‌کنند.

کد خبر 751427

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌ نام پشت‌ کنکوری‌ ها برای «ترمیم نمره» + جزئیات و هزینه
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • بررسی عملکرد سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در کمیسیون اصل نود
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • راه اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی
  • راه‌اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی
  • ضعف‌های زیرساختی و هزینه شدن یارانه برای کالاهای غیراساسی
  • انتقال آب از سد دز به سد کرخه
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • انتقال آب از سد دز به سد کرخه در بارندگی اخیر