Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون غذا و داروی علوم پزشکی اراک از صدور مجوز تولید مواد ضدعفونی‌کننده برای ۸ شرکت تولیدی در استان مرکزی خبر داد و گفت: ۵۰ هزار عدد محصولات ضدعفونی کننده توزیع شد. ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، با انتشار نخستین خبر فرد مبتلا به کرونا در کشور تمهیدات مقابله و جلوگیری از شیوع این ویروس با تشکیل جلسات متعدد مسئولان و تشکیل قرارگاه مبارزه با کرونا شروع شد و با همکاری دستگاه‌ها اقدامات ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن عمومی نیر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال خرید ماسک، الکل و مواد ضدعفونی کننده و کمبود این اقلام در داروخانه‌ها در راستای تامین اقلام ضدعفونی کننده مورد نیاز داروخانه‌ها و مردم کارگاه‌های بسیاری برای تولید ماسک و موادضدعفونی کننده تشکیل شدند و شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند.

کادر درمان، پزشکان و پرستاران هم در خط مقدم مبارزه با کرونا دور از خانواده و شبانه‌روزی خدمت می‌کنند و در کنار آنها نیز دستگاه‌های خدمت‌رسان، بسیج، سپاه، گروه‌های جهادی و مردمی هم پای کار آمدند و از هیچ تلاشی برای خدمتگذاری به مردم دریغ نکردند.

علاوه‌بر فعالیت کارگاه‌های تولید ماسک، الکل و موادضدعفونی کننده بازار احتکار و عرضه مواد ضدعفونی کننده غیراستاندارد هم توسط سودجویان وجود دارد و علاوه‌بر همکاری دستگاه‌های قضایی در راستای شناسایی انبارهای احتکار سودجویان، مردم هم باید از داروخانه‌ها و مراکز معتبر خرید کنند.

اقدامات عملیاتی قرارگاه پدافند زیستی سپاه کردستان در مهار کرونا؛ تداوم ضدعفونی شهرها و روستاها توسط بسیجیانضدعفونی و گندزدایی خودرو‌ها توسط نیروهای جهادی سپاه کردستان+ تصاویرمرحله دوم ضدعفونی محلات شهر قم توسط گروه‌های مردمی آغاز شد

حل مشکل کمبود موادضدعفونی کننده در استان مرکزی

معاون غذا و دارو علوم پزشکی اراک در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های تولید اقلام ضدعفونی کننده گفت: با ارائه مجوز به 8 شرکت تولیدی لوازم آرایشی و بهداشتی و فعال نمودن کارگاه های تولید اقلام ضد عفونی کننده و الکل، بیش از 50 هزار عدد در داروخانه‌های خصوصی استان مرکزی توزیع و مشکل کمبود این اقلام بر طرف شد  به همین سبب هیچگونه محدودیت و کمبودی در داروخانه های استان مرکزی نیست.

عباس علیمرادیان افزود: مردم اقلام ضد عفونی کننده را تنها از مراکز مجاز و داروخانه ها تهیه کنند و با این کار راه را بر سودجویان و متقلبان ببندند، چراکه در چند روز اخیر چندین کارگاه و محموله غیرمجاز و غیراستاندارد کشف و ضبط شد.

 وی ادامه داد: کمبود ماسک هم با پیگیری های صورت گرفته و به همت کارگاه‌های تولیدی استان با توجه به تقاضای مردم  تامین می‌شود که امیدواریم بتوانیم مشکلات پیش‌روی مردم در این حوزه را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ 713/ ع

R7980/P1494/S6,73/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواد ضدعفونی کننده کارگاه های تولید داروخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد

بانک سرمایه با مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا و از محل آورده نقدی سهامداران، سرمایه خود را از مبلغ 4.000 میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال افزایش می دهد. ناطقان: به گزاش روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک با اخذ مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا سرمایه خود را از مبلغ 4.000میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال معادل 2500درصد از محل آورده نقدی سهامداران افزایش می دهد.

شایان ذکر است این مرحله از افزایش سرمایه بانک سرمایه به ارزش 100 هزار میلیارد ریال و با هدف ورود نقدینگی و منابع مالی جدید، اصلاح ساختار مالی و افزایش کفایت سرمایه صورت می پذیرد و جایگاه این بانک را از نظر استانداردهای مالی به شدت تقویت می نماید.

دیگر خبرها

  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین نامه دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد
  • جهش تولید با فعالیت کارگران معنا و مفهوم می‌یابد