Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریعتی گفت: با تدابیر اتخاذ شده در خوزستان، ورودی و خروجی وسایل نقلیه به این استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» پیش از ظهر امروز )چهارشنبه ۲۸ اسفند) در جلسه با فرمانداران استان، با بیان اینکه حفظ سلامت مردم خط قرمز مدیریت عالی دولت در خوزستان است اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده در خوزستان، ورودی و خروجی وسایل نقلیه به این استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته کاهش چشمگیر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار خوزستان ادامه داد: هم‌اکنون در محور اندیشمک- پلدختر ورودی ۳۶ درصد و خروجی ۵۰ درصد کاهش، محور دهدز- لردگان- اصفهان ورودی ۳۶ درصد و خروجی ۴۶ درصد کاهش یافته است .

 

وی با اشاره به اینکه در محور بهبهان شیراز ورودی ۵۲ درصد و خروجی ۶۰ درصد کاهش یافته است تصریح کرد: محور اندیکا شهرکرد، ورودی ۸۱ درصد و خروجی ۸۵ درصد و در محور دهلران اندیمشک ورودی ۳۸ درصد و خروجی ۵۰ درصد کاهش یافته است.

 

پایان پیام/679

منبع: شبستان

کلیدواژه: محورهای ورودی و خروجی غلامرضا شریعتی خوزستان درصد و خروجی درصد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید

محمدرضا فرزین در جلسه روز یکشنبه هیات دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: بر اساس گزارش‌های تهیه شده نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است. براساس این گزارش نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا ۱۶ فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،رئیس کل بانک مرکزی افزود: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر کاهش انتظارات تورمی است. همچنین در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

دیگر خبرها

  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • محور علی آباد-گرگان با ثبت ۷۶ هزار تردد جز پر ترددترین محورگلستان
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • سیلاب‌های خوزستان با مدیریت سدها مهار شد/ ذخیره سدها به 81 درصد رسید