Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:06:12 GMT

راه‌اندازی پویش در خانه بمانیم با همکاری مراکز کاریابی

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۱۴۷۸

راه‌اندازی پویش در خانه بمانیم با همکاری مراکز کاریابی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رحیم سرهنگی از راه اندازی و معرفی پویش ملی پیشگیری از کرونا با همکاری یکی از مراکز مشاوره و خدمات با شعار «ما خانه ماندن را مفید و راحت می‌دانیم» خبر داد.

وی در خصوص راه اندازی این پویش گفت: این پویش به پشتوانه شبکه گسترده‌ای از نیروهای متخصص و فعال، در بیش از ۳۰۰ شعبه فعال کارآفرینی در سطح استان‌ها و با هدف عبور از چالش کنترل بیماری کرونا تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگی با بیان اینکه پویش ملی پیشگیری از کرونا خدمات متعدد و متنوعی را به مردم و جامعه هدف ارائه می‌کند، افزود: این سامانه دارای ظر فیت های متعددی از جمله، ایجاد سامانه آنلاین برای تشکیل جلسات عمومی و ستادی، ایجاد سامانه آنلاین به منظور برگزاری کلاس‌ها و کارگاهای آموزشی و برگزاری انواع آزمون‌های مجازی در مدارس و مراکز علمی است.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهروه وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بیان دیگر اهداف راه اندازی این پویش افزود: مشارکت در امور بازرگانی مربوط به کنترل بیماری کرونا از قبیل تأمین مواد اولیه بهداشتی برای تولید کنندگان دارای استاندارد تجارت، سفارش واردات اقلام بهداشتی از شرکت‌های خارجی، ارائه بسته فروش اینترنتی در قالب فروشگاه‌های مجازی به صاحبان کسب و کارهایی آسیب دیده از بیماری کرونا و برگزاری مسابقات اینترنتی و سر گرمی‌های خانواده از دیگر اهداف راه اندازی این پویش محسوب می‌شود.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام متقاضیان در پویش ملی پیشگیری از کرونا اظهار کرد: ثبت نام در این پویش در دو مرحله انجام می‌شود. در مرحله اول اشخاص حقیقی یا حقوقی به عنوان حامی این طرح به منظور تقویت خدمات تعیین شده یا خلق ایده و ارائه خدمات جدید می‌توانند با مراجعه به سایت ariadanak.com نسبت به تکمیل فرمهای طراحی شده اقدام کنند.

سرهنگی افزود: در مرحله دوم ارائه خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی در این سامانه ارائه می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: به زودی پرتال بهره مندی از خدمات پویش ملی پیشگیری از شیوع کرونا پس از نتیجه ثبت نام حامیان طرح، رونمایی می‌شود.

کد خبر 4881772 سمیه رسولی

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح اشتغالزایی کارآفرینی کانون کاریابی های کشور ویروس کرونا بانک مرکزی ایران قیمت نفت گمرک ایران قیمت دلار بورس وزارت صنعت معدن و تجارت طرح ملی مسکن وزارت جهاد کشاورزی بازار سهام سازمان بورس و اوراق بهادار اوپک عبدالناصر همتی عربستان سعودی پویش ملی پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • تعرفه معاینه فنی تنها یک سوم از هزینه این خدمات را پوشش می‌دهد
  • درخواست افزایش تعرفه معاینه فنی خودرو در سال ۱۴۰۳
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • بهره مندی بیش از ۳۶۰ هزار نفر از خدمات روانشناختی و مشاوره بهزیستی مازندران