Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای به دادستان شهرهای مشهد و قم خواستار برخورد با هتاکان به حریم آستان مقدس رضوی و حرم مطهر حضرت معصومه(س) شد.

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه‌ای خطاب به دادستان شهرهای مشهد و قم خواستار برخورد با هتاکان به حریم آستان مقدس رضوی و حرم مطهر حضرت معصومه(س) شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای درودی

دادستان محترم مشهد

جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین غریب

دادستان محترم قم

باسلام و احترام؛

ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای جنابعالی و همکاران محترمتان، نیک مستحضرید که بر اساس ماده 50 قانون اصول تشکیلات عدلیه، دادستانی به عنوان مدعی العموم در جامعه اسلامی وظیفه اعلام جرم و برخورد با افراد، سازما‌‌ن ها و نهادهایی که موجب اختلال در روند زندگی مردم می شوند را دارد.

اخیراً شاهد اتفاقات ناگواری در کشور و شیوع ویروس کرونا هستیم که نیازمند عزم جدی و همدلی تمام مسئولین و مردم برای مبارزه و پیشگیری از آن است. در این میان مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تعطیلی مراکزی که سبب تجمع مردم هستند توصیه کرده است، از جمله این اماکن حرم مطهر امام رضا(ع) و حرم مطهر حضرت معصومه(س) است که از روز های گذشته درب های آن بسته شده است.

این اقدام خود اثبات حقانیت اسلام و برخورد منطقی علمای دین است که درخواست علم را پذیرفته و حفظ سلامتی مردم را اوجب واجبات می دانند. در همین راستا ولی امر مسلمین نیز سخنرانی آغاز سال شمسی در حرم مطهر رضوی را لغو نموده و بر لزوم رعایت ملزومات بهداشتی تاکید کرده اند.

در روزهای گذشته متاسفانه افرادی نادان و جاهل که هویتشان برای همه آشکار بوده و جای بسی تاسف است که لفظ مطهر شیعه را کنار انگلیسی بودن برای اینان باید به کار برد اقدام به حمله به این اماکن مقدس کرده و با شکستن درب ها به مانند اتفاق ابتدای اسلام و شکستن درب خانه مولای متقیان، حریم آستان مقدس را شکسته و وارد آن شده اند. باید پرسید آیا توسل به اهل بیت(ع) صرفاً با حضور در حرم است؟ اینان از درک خیلی از مسائل عاجزند و صرفا دستورات استکبار و روباه پیر را اطاعت می کنند. 

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی ایران اسلامی و نماینده گروهی از فرهیختگان کشور ضمن محکومیت این رفتارها و دیگر سناریوهای از پیش تهیه شده دشمنان قسم خورده اسلام و ایران، از جنابعالی به عنوان مدعی العموم تقاضا دارد که ضمن بررسی ابعاد کامل این ماجرا با افراد خاطی به جهت تشویش اذهان عمومی که خود جرمی به مراتب کمتر از برخورد با محتکران ماسک و دستکش نیست، برخورد نمائید.

در پایان لازم به ذکر است شفافیت در اقدامات پیش رو قطعاً فضا را بر شایعه سازان و فرصت طلبان داخلی و خارجی بسته و مردم را نیز با چهره واقعی این افراد آشنا خواهد نمود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشجویان مشهد اهل بیت جامعه اسلامی جامعه اسلامی دانشجویان حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ اساتید و دانشجویان دانشگاه پیام نور آبادان اعلام کردند: آمریکا ادعای دموکراسی، حکومت مردمی و نیز آزادی بیان را یدک می‌کشد، اما در مقابل اعتراضات آرام و البته به حق دانشگاهیان نسبت به وحشیگری‌های صهیونیست‌ها در غزه برخورد‌های خشن و غیر انسانی از خود بروز می‌دهد.
این دانشگاهیان با محکوم کردند رفتار ضد بشری پلیس امریکا گفتند: بسیاری دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا در راهپیمایی‌های سراسری اعتراض خود را نسبت به نسل کشی و کودک کشی در غزه را اعلام کرده اند، اما حکومت به ظاهر مردمی آمریکا نه تنها آن را تحمل نمی‌کند بلکه وحشیانه‌ترین و غیر انسانی‌ترین رفتار‌ها را بادانشجویان و حتی اساتید آقا و خانم از خود نشان می‌دهد که این خود نشان دهنده اوج تزویر و ریاکاری در سیاست‌های داخلی و خارجی آمریکاست.
این اساتید و دانش جویان خواستار توقف سریع نسل کشی در غزه شدند و از مجامع جهانی خواستند برخورد سریع و البته مناسبی با رژیم جنایکار صهیونیستی و نیز حامیان آنها داشته باشند.

در خرمشهر هم دانشجویان و اساتید با تجمع و سردادن شعارهای ضد صهیونیستی  از اقدام شجاعانه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اقدامات پلیس در برخورد با دانشجویان اروپایی و آمریکایی و ضرب و شتم آنان را حمایت کردند.

دانشجویان در این تجمع با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس از ماهیت واقعی غرب گفتند که همیشه مدعی آزادی بیان و حمایت از تظاهرات آرام است، اما در روز‌های اخیر چگونه با خشن‌ترین روش‌ها تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان غربی را سرکوب می کنند. 

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • قیام جامعه دانشگاهی ایران در حمایت از منادیان آزادی و دانشجویان اروپا و آمریکا +تصاویر
  • حمایت جامعه دانشگاهی آبادان و خرمشهر از جنبش دانشجویی جهان علیه صهیونیست ها
  • جامعه دانشگاهی در برابر جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • جامعه دانشگاهی در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل سکوت نمی‌کند
  • پانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد