Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@03:50:19 GMT

بهره‌برداری از دو فرهنگ‌سرای اهواز در بهار ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۳۱۱۶۷۱

بهره‌برداری از دو فرهنگ‌سرای اهواز در بهار ۹۹

ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری اهواز با اشاره به نیمه‌کاره ماندن برخی پروژه‌های فرهنگی، از بهره‌برداری از دو فرهنگ‌سرا در بهار ۹۹ خبر داد.

مجتبی دین‌پرست در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برنامه‌های زیادی برای نوروز پیش‌بینی شده بود اما با بروز کروناویروس و لزوم کاهش تجمعات به منظور پیشگیری از ابتلا به این ویروس، دیگر این برنامه‌ها قابل اجرا نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌های این معاونت به سمت و سوی دیگر و در زمینه ترویج فرهنگ و پیشگیری از گسترش شیوع کروناویروس پیش رفته است. با توجه به اینکه راهکار قطع زنجیره انتقال کروناویروس، ماندن در خانه است در این راستا محتواهای گرافیکی و موشن با موضوع کرونا در فضای مجازی منتشر شده و از اجرای نمایش‌های خیابانی پرهیز کرده‌ایم.

دین‌پرست ادامه داد: علاوه بر آموزش رعایت نکات بهداشتی و ماندن در خانه، به والدین چگونگی آموزش مهارت به کودکان در قالب بازی نیز ارائه می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری اهواز با تاکید بر لزوم استفاه از مدیریت دانش و توجه به تجارب سازمانی، گفت: به طور مثال برنامه شب‌های بین‌الحرمین در مقطع سال ۸۷ اجرا شد و در سال‌های بعد این برنامه‌ها ادامه داده شد، بنابراین باید بر اساس آزمون و خطاها از تجربیات استفاده کنیم. همچنین باید به ویژگی‌های فرهنگی و هنری در مدیریت شهری توجه شود.

دین‌پرست با اشاره به رویکردهای فرهنگی شهرداری برای سال ۹۹، گفت: نگاه ما مساله‌محور خواهد بود و مسائل فرهنگی و هنری شهر، رصد و راهکارهای مورد نظر مطرح و اجرا می‌شود. به طور مثال در برخی مناطق، شهروندان به اتوبوس‌ها آسیب وارد می‌کنند که باید این مساله را با راهکار فرهنگی و فرهنگ‌سازی حل کنیم.

وی با اشاره به نیمه‌کاره ماندن برخی فرهنگ‌سراها بر اهمیت تکمیل این پروژه‌ها در مناطق کم‌برخوردار، تاکید کرد و گفت: در اهواز چهار فرهنگ‌سرای فعال وجود دارد و چهار فرهنگ‌سرا نیمه‌کاره هستند که هر کدام پیشرفت فیزیکی مختلفی دارند.

دین‌پرست افزود: در پی رکود اقتصادی، روند پیشرفت فیزیکی این فرهنگ‌سراها کند شده بود اما در حال برنامه‌ریزی هستیم تا مجددا روند اجرای این پروژه‌ها فعال شود و پیش‌بینی می‌شود دو فرهنگ‌سرای کوی جمهوری و فرهنگیان در بهار ۹۹ به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرهنگسرا شهرداری اهواز برنامه ها دین پرست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • افزایش بهره‌وری اوقاف یعنی موفقیت در گستراندن خیرات در کشور
  • تقدیر از کارگران شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • آمادگی میراث فرهنگی ساماندهی و مرمت کاروان‌سرای تاریخی جنب شرکت نفت ارومیه
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • محافل فضولی‌خوانی در اردبیل برگزار شود