Web Analytics Made Easy - Statcounter

روند بازگرداندن شهروندان ترکیه از ۹ کشور اروپایی که پرواز هواپیماهای ترک به آنها ممنوع شده پایان یافت. ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آناتولی، فواد اوکتای معاون رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که روند بازگرداندن 2 هزار و 807 شهروندمان از 9 کشور اروپایی را که خواستار بازگشت به کشورمان بودند، در ساعت 06:00 به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوکتای در توئیتی با اشاره به این موضوع، خاطرنشان کرد: در راستای اقداماتی که برای پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا در تاریخ 15 مارس با مولود چاووش‌ اوغلو وزیر خارجه، فخرالدین کوجا وزیر بهداشت، جاهد تورهان، وزیر حمل‌و‌نقل و زیرساخت‌ کشور جلسه داشتیم و قرار شد شهروندانمان در 9 کشور اروپایی که پروازها به آنجا تعلیق شده و خواستار بازگشت هستند را به کشور بیاوریم.

ثبت یک مورد فوتی و 98 مورد ابتلای به کرونا در ترکیهجزئیات کمک پزشکی ترکیه به ایران در مقابله با کرونا

وی تصریح کرد: این مسافران به مدت 14 روز در خوابگاه های دولتی قرنطینه خواهند شد. در چارچوب ضوابط تعیین شده توسط وزارت بهداشت و هیئت علمی، کلیه اقدامات لازم جهت رفع نیازهای مسافران در قرنطینه از جمله جای خواب، تغذیه، بهداشت و ایمنی انجام گرفته است.

معاون رئیس جمهور ترکیه در ادامه اضافه کرد: در خلال عملیات بازگرداندن، در مورد افرادی که خلاف شرایط قرنطینه عمل کردند، تحقیق و بازجویی آغاز شده است. 

انتهای پیام/

R1396/P/S8,95,1414/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ترکیه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ترکیه ویروس کرونا ترکیه کشور اروپایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۳۱۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این کشور همه فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه های ترکیه اعلام کردند که این کشور همه روابط تجاری خود با رژیم صهیونیستی را قطع کرده است.

پس از آنکه وزیر تجارت ترکیه در تاریخ ۹ آوریل اعلام کرد، تصمیم بر این شده که روابط تجاری با رژیم اسرائیل کاهش یابد، روز پنجشنبه اعلام شد که کلیه روابط تجاری اعم از صادرات و واردات سرزمین های اشغالی قطع شده است.

بر اساس بیانیه صادر شده، ترکیه اعلام کرده که تصمیمات جدید را قاطعانه و جدی دنبال خواهد کرد. این روند تا زمان ایجاد آتش بس پایدار، امکان ارسال مواد غذایی و امدادی به شکل مستمر و تشکیل دو دولت در منطقه دنبال خواهد شد.

همچنین برای متاثر نشدن ملت فلسطین از این تصمیم، وزیر تجارت ترکیه با وزیر اقتصاد دولت خودگردان فلسطین در ارتباط و هماهنگی است.

روز گذشته نشریه بلومبرگ از قول دو مقام ترکیه ای اعلام کرده بود که این کشور کلیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق در آورده است.

کد خبر 848999 منبع: تسنیم برچسب‌ها ترکیه اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • اردوغان: مرزهای دموکراسی غرب را منافع اسرائیل تعیین می‌کند
  • این کشور همه فعالیت‌های تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد
  • آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا
  • ترکیه ۴۱ نفر را به ‌اتهام ارتباط با گروهک داعش بازداشت کرد
  • فیدان: تصمیم ورود به پرونده بین‌المللی علیه اسرائیل گرفتیم
  • دستگیری ۴۱ مظنون داعشی در ترکیه
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس